Gå til innhold

ang poltiattest til førskolelærerutdanning


Jibber

Anbefalte innlegg

hvile merknader er det man kan risikere å miste stuideplassen sin med? har kommet inn på Førskolelærer ved UiS, men var på en snurr i helga... jeg kan ikke huske eksakt hva som har skjedd, eller hva jeg har gjort, da det var utenbygds og jeg har heftig beruset..

siste jeg husker var at jeg signerte et papir da de mente jeg var edru nok til å kunne slippe ut, og jeg prata ikke med noen jurist.

 

vil dette havne på attesten? og isåfall er det nok grunnlag for å miste studieplass?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvile merknader er det man kan risikere å miste stuideplassen sin med? har kommet inn på Førskolelærer ved UiS, men var på en snurr i helga... jeg kan ikke huske eksakt hva som har skjedd, eller hva jeg har gjort, da det var utenbygds og jeg har heftig beruset..

siste jeg husker var at jeg signerte et papir da de mente jeg var edru nok til å kunne slippe ut, og jeg prata ikke med noen jurist.

 

vil dette havne på attesten? og isåfall er det nok grunnlag for å miste studieplass?

 

Tror det kommer litt ann på måte beruset tillstand, var det narkotika så er det noe annet en alkohol og ha på en attest.

 

Men, du burde ta kontakt med de og spørre, eller kanskje de du har fått studeplass av og spørre om det har skjedd noe med plassen men ikke nevn hendelsen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...