Gå til innhold

Hva er ditt siste ønske?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da skulle jeg ha prøvd ut all verdens rus middler:)

Kunne ha vært gøy det.

 

Tror ikke det er så veldig moro med dødsangst i en LSD-trip.

I Sveits har de akkurat startet en studie hvor de gir LSD til folk som er i siste fase (døende) av kreft og har dødsangst. LSD får deg til å se hva vi egentlig er og da skjønner du at døden ikke eksisterer som noe annet enn et bilde i hodet ditt. Personlig hadde jeg tatt en blanding av LSD og ayahuasca i mine siste timer.

Lenke til kommentar
Da skulle jeg ha prøvd ut all verdens rus middler:)

Kunne ha vært gøy det.

 

Tror ikke det er så veldig moro med dødsangst i en LSD-trip.

I Sveits har de akkurat startet en studie hvor de gir LSD til folk som er i siste fase (døende) av kreft og har dødsangst. LSD får deg til å se hva vi egentlig er og da skjønner du at døden ikke eksisterer som noe annet enn et bilde i hodet ditt. Personlig hadde jeg tatt en blanding av LSD og ayahuasca i mine siste timer.

 

Høres helt sykt ut at de gjør noe sånt. Hadde fått en så ubegripelig bad-trip av å ligge for døden med lsd i blodet, men kan hende virkningen blir annerledes hvis de blander med morfin og beroligende stoffer.

Lenke til kommentar
Da skulle jeg ha prøvd ut all verdens rus middler:)

Kunne ha vært gøy det.

 

Tror ikke det er så veldig moro med dødsangst i en LSD-trip.

I Sveits har de akkurat startet en studie hvor de gir LSD til folk som er i siste fase (døende) av kreft og har dødsangst. LSD får deg til å se hva vi egentlig er og da skjønner du at døden ikke eksisterer som noe annet enn et bilde i hodet ditt. Personlig hadde jeg tatt en blanding av LSD og ayahuasca i mine siste timer.

 

Høres helt sykt ut at de gjør noe sånt. Hadde fått en så ubegripelig bad-trip av å ligge for døden med lsd i blodet, men kan hende virkningen blir annerledes hvis de blander med morfin og beroligende stoffer.

Hvordan vet du det? Du burde jo glede deg til paradis? Eller er du redd for en gud som ikke tilgir og stempler alle som syndere?

 

Uansett, LSD har et legitimt forskningsområde her ihvertfall hvis det kan lindre dødsangsten til mennesker ved å gi dem et annet perspektiv på livet og døden. Blir spennende å se hvordan studien utvikler seg. Beroligende stoffer har de tilgjengelig hvis det skal gå skikkelig ille, ellers lar de de være.

Lenke til kommentar
Uansett, LSD har et legitimt forskningsområde her ihvertfall hvis det kan lindre dødsangsten til mennesker ved å gi dem et annet perspektiv på livet og døden. Blir spennende å se hvordan studien utvikler seg. Beroligende stoffer har de tilgjengelig hvis det skal gå skikkelig ille, ellers lar de de være.

Jeg vet ikke om du har noen anelse om hvor sterke disse stoffene er, sånn som lsd, magic mushrooms, peyote, san pedro kaktus, mescalin osv. ? Ting som morfin og benzodiazepin kan nok lindre hvis det utvikler seg en psykedelisk krise, men det kan på ingen måter stoppe den tilstanden de er i. Så hvis det er noen som reagerer negativt på lsd'en så kommer de til å ha det mye værre enn de hadde vært uten.

Lenke til kommentar
Uansett, LSD har et legitimt forskningsområde her ihvertfall hvis det kan lindre dødsangsten til mennesker ved å gi dem et annet perspektiv på livet og døden. Blir spennende å se hvordan studien utvikler seg. Beroligende stoffer har de tilgjengelig hvis det skal gå skikkelig ille, ellers lar de de være.

Jeg vet ikke om du har noen anelse om hvor sterke disse stoffene er, sånn som lsd, magic mushrooms, peyote, san pedro kaktus, mescalin osv. ? Ting som morfin og benzodiazepin kan nok lindre hvis det utvikler seg en psykedelisk krise, men det kan på ingen måter stoppe den tilstanden de er i. Så hvis det er noen som reagerer negativt på lsd'en så kommer de til å ha det mye værre enn de hadde vært uten.

Jo, jeg vet det. Jeg vet også at du ikke kan si om en person får det verre eller bedre og at det kommer helt an på hva personen opplevde under tripen og hva han tar med seg tilbake, god eller dårlig.

Lenke til kommentar

Det er veldig liten sjanse for at man blir sinnsyk av en dose LSD. Forsøkskandidatene er blitt screena for å luke ut dem som kan være i faresonen, altså schizofreni ligger til familien og sånne ting, og de gir dem mye informasjon om hva som kommer til å skje før og etter osv. Det er nok en ganske sikker studie skal du se, hvis ikke hadde den ikke blitt godkjent.

http://www.maps.org/research/cluster/psilo-lsd/#swlsd her er link btw.

Endret av teflonpanne
Lenke til kommentar

Russisk rullette med 5 kuler i tønna... nei, vent, har prøvd det og det virket ikke og var derfor ikke noe gøy... :)

 

Har hatt en del "nå er det slutt" opplevelser i løpet av livet, situasjoner der jeg var hundre prosent sikker på at dette vil jeg aldri overleve, og kan med hånden på hjertet si at ihvertfall ikke jeg så noe revy av livet mitt eller hadde noe siste ønske, alt jeg tenkte på var hvordan jeg skulle komme meg ut av den situasjonen i live.... Så mitt siste ønske må være:

 

I'll never surrender! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...