Gå til innhold

Vurderer gjennoppstarting av LOTRO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bare lurte på hvordan LOTRO er for tiden, er det fremdeles mange som spiller det? Jeg spillte på Snowbourne... også lurer jeg på om characterene mine har blitt borte eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller også på Laurelin!! Starta for ikke lenge siden, er nå lvl 19 minstrel og storkoser meg! Bedriver tiden med alt mulig, fisker, hogger ved og samler kobber! Utenom når jeg avanserer i level så klart :)

Storkoser meg virkelig, og har allerede møtt veldig mange koselige folk. Kjempehyggelig om dere legger meg til på friends list.

Heter "Niruil".

En ting, er det fryktelig vanskelig å tjene penger i lotro? Det er ikke alltid jeg har råd til nye skills og sånn :/ Og jeg bruker nesten aldri penger på auksjonshuset, så syns det er litt rart.

Skrevet

Jeg har egentlig aldri hatt noe problem å tjene penger. Har en minstrel som har både hus og ponni og en burglar som trenger noen hundre sølv for å få sin egen ponni. :)

Nei, på tide å vende tilbake til Midgard nå. Fant en fiske-deed i går, så jeg har tenkt å prøve å få hele greia snart så jeg får et trofé å henge på veggen. :p

Skrevet

Anbefales absolutt å begynne med Lotro igjenn det er et utrolig bra spill og jeg har det mye moro med alle jeg har blitt kjent med der jeg spiller på Laurelin bare legg meg på friends list eller kontak meg hvis noen trenger hjelp :p

Barstan eller Adalricus

Skrevet
Spilte creep for det meste rundt book 10, men ledet ein del raid som defiler / reaver også ja.

Ja husker det, jeg har en Defiler som jeg spiller på innimellom som heter Sherebash

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...