Amon Amarth Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Hei, jeg bare lurte på hvordan LOTRO er for tiden, er det fremdeles mange som spiller det? Jeg spillte på Snowbourne... også lurer jeg på om characterene mine har blitt borte eller ikke?
lassaron-jon Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Dei er der så lenge du har Brukarnavn og passord. Accounts slettes svært svært sjelden utan god grunn. (Lang afk er ikkje ein god grunn...
vikingkylling Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Var borte fra LotRO noen måneder i fjor av en eller annen grunn, men da jeg kom tilbake var alle folkene fremdeles der. Spiller for Laurelin, og det er som regel veldig mange som spiller der.
Niram Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Jeg spiller også på Laurelin!! Starta for ikke lenge siden, er nå lvl 19 minstrel og storkoser meg! Bedriver tiden med alt mulig, fisker, hogger ved og samler kobber! Utenom når jeg avanserer i level så klart Storkoser meg virkelig, og har allerede møtt veldig mange koselige folk. Kjempehyggelig om dere legger meg til på friends list. Heter "Niruil". En ting, er det fryktelig vanskelig å tjene penger i lotro? Det er ikke alltid jeg har råd til nye skills og sånn :/ Og jeg bruker nesten aldri penger på auksjonshuset, så syns det er litt rart.
vikingkylling Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Jeg har egentlig aldri hatt noe problem å tjene penger. Har en minstrel som har både hus og ponni og en burglar som trenger noen hundre sølv for å få sin egen ponni. Nei, på tide å vende tilbake til Midgard nå. Fant en fiske-deed i går, så jeg har tenkt å prøve å få hele greia snart så jeg får et trofé å henge på veggen.
-Bratset- Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Anbefales absolutt å begynne med Lotro igjenn det er et utrolig bra spill og jeg har det mye moro med alle jeg har blitt kjent med der jeg spiller på Laurelin bare legg meg på friends list eller kontak meg hvis noen trenger hjelp Barstan eller Adalricus
lassaron-jon Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hmm, Barstan... lurer på om eg har sett deg i Ettens eit par gangar
-Bratset- Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Det kan godt henne er der litt jeg, husker ihvertfall at jeg har sett deg, prøvde ikke du creep en gang å?
lassaron-jon Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Spilte creep for det meste rundt book 10, men ledet ein del raid som defiler / reaver også ja.
-Bratset- Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Spilte creep for det meste rundt book 10, men ledet ein del raid som defiler / reaver også ja. Ja husker det, jeg har en Defiler som jeg spiller på innimellom som heter Sherebash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå