esoteric Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Hehe. Jeg jobber ikke med service, annet enn på privat hobby nivå/mine egene telefoner, mest for morro. Manualen fant jeg faktisk på nettet en gang, under et forum for kun registrerte brukere. Vi betaler 80 pr telefon i frakt til dere om vi sender mindre enn 5 telefoner om gangen, tror jeg Men fortsatt, hva jeg/du synes eller ikke synes, så er det fortsatt ulovlig å legge det ut (...) Er det faktisk så strengt som ulovlig og legge ut slike manualer? Da fjerner jeg den, siden trådstarter ikke skal prøve reprasjon selv lenger. Tenkte den var bedre en video for E65 Jeg fikk forresten nettopp inn en 6500 Slide med knust display, vet du hva dere tar for å bytte display på den? Endret 31. juli 2008 av Dain Bramaged
daniel_984 Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Hehe, akkurat det samme, da de bruker samme LCD skjerm (og forøvrig nesten identisk HK) ^^
netted Skrevet 2. august 2008 Forfatter Skrevet 2. august 2008 Tja, sender du inn til Deltaservice hvertfall så reparerer jeg den faktisk, for 625.49,- inkl moms, frakt og hele pakka (Litt usikker på om frakt er inkl, men det er tillegg på 80,- uansett isåfall). Som hvertfall ikke tilsvarer 800,-.. Jeg tror det er deltaservice den ble sendt til fra en euronicsbutikk, skal bli gøy å se hvor mye det kommer på da
netted Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Tja, sender du inn til Deltaservice hvertfall så reparerer jeg den faktisk, for 625.49,- inkl moms, frakt og hele pakka (Litt usikker på om frakt er inkl, men det er tillegg på 80,- uansett isåfall). Som hvertfall ikke tilsvarer 800,-.. Kom på 770 kr. Og når jeg fikk den igjen etter 4 uker virket ikke tastaturet. Etter ca 1,5 uker fikk jeg den i orden. puhhh altså ca 5,5 uker.
daniel_984 Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Oi, da var det nok ikke meg som fiksa den. At tastaturet ikke virker har noe med en kontakt som ikke er trykket skikkelig på plass, og den feilen gjør jeg ikke lenger. Kan du ikke se hva som ble byttet da? Om det bare var LCD + arbeid?
netted Skrevet 10. september 2008 Forfatter Skrevet 10. september 2008 Oi, da var det nok ikke meg som fiksa den. At tastaturet ikke virker har noe med en kontakt som ikke er trykket skikkelig på plass, og den feilen gjør jeg ikke lenger. Kan du ikke se hva som ble byttet da? Om det bare var LCD + arbeid? Jo de byttet lcd første gang, sist : Rettet på bottomflex. Til og med testet ok Sikkert sånt som kan skje, men de (dere)kunne tatt bryet med å teste etter første rep.
daniel_984 Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 haha den siste der er min kommentar.. Er jeg hvertfall ganske sikker på. =) Men det fungerer nå sant?
netted Skrevet 10. september 2008 Forfatter Skrevet 10. september 2008 haha den siste der er min kommentar.. Er jeg hvertfall ganske sikker på. =) Men det fungerer nå sant? jau jau den funker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå