Pallantir Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Dette skjedde ganske nylig, etter innstalleringen av den nye patchen. Men de to trenger ikke henge sammen, for det ble spilt uten større problemer i noen timer etter patchen. Først i dag begynte det. Jeg har sjekket nettverket, prøvd å starte om igjen osv. osv. Til ingen nytte. Dette er på Windows 2003 @ Workstation. 2K3 funker i praksis som en mer stabil utgave av XP, så jeg antar at løsningene er de samme, og når jeg har søkt på sånt, har jeg bare funnet tilsvarende problemer på Vista, ikke på XP. Har noen en god idé her?
vikingkylling Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Har tilsvarende problemer på Vista. Rett etter patchen startet det som vanlig uten problem, men fra andre gang jeg startet må jeg starte det to ganger. Første gang kommer til "Logging in to Laurelin", men hopper bare tilbake til skrivebordet uten noe slags feilmelding. Neste gang fungerer det uten problem. Aner ikke hvorfor. For min del er det irriterende, men ikke katastrofalt da jeg bare starter det om igjen.
Pallantir Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Her funket det aldri. Jeg fant heller ikke noe nyttig på forumet til Turbine, så til slutt avinstallerte jeg hele greia. Så får jeg installere det på nytt senere og se om det hjelper. Det er iallfall installert på en vanlig, stasjonær maskin (problemene oppsto på den bærbare), og der ble det ikke noe trøbbel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå