Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Du trenger ikke kjøpe ekstra kjølepasta, dette følger med alle Prosessorkjølere.

- Nei, du trenger ikke kjøpe en 3part kjøler, men er oftest anbefalt.

- Nei, du kan ikke overklokke noe særlig med den medfølgende stock kjøleren.

- Forskjellen på Premium/Ultimate, er at Ultimate har noen få ekstrafunksjoner som blandt annet DreamScene, Ultimate Extras, bedre backupfunksjon...

- Radeon HD 4870 tar alle skjermkort. Kort fortalt så er dette markedets beste grafikk kort.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg anbefaler å kjøpe ekstra kjølepasta er fordi etter erfaring er akkurat den typen meget god i forhold til andre pastaer.... Da jeg satt den på, sank temperaturen på prosessoren med 10-20 grader med akkurat den samme vifta..

 

Jeg vet mange har fått til god overklokking med den vifta jeg valgte der.., skal du overklokke er ikke medfølgende vifte anbefalt..

 

Radeon 4870 er absolutt det kortet som gir mest ytelse for pengene for tiden..

Lenke til kommentar

Det spørs også hva slags vifte man kjøper.

Trenge selv en ny kjøler og var da smalt med penger. Så jeg kjøpte en Arctic Cooling vifte, som hadde Arctic Cooling MX-2 kjølepasta ferdig påsmurt. En mer enn godkjent kjølepasta.

TT har også brukbar kjølepasta, bedre enn den som følger med stock kjøler. Dermed mener jeg det ikke er verdt å stresse med å fjerne den medfølgende kjølepastaen. Er heller ikke verdt med annen kjølepasta på stock vifte, når viften i seg selv ikke er særlig brukbar til oc.

Lenke til kommentar

Sikkert helt greit kabinett til 395 kr.

 

Burde holde fint til det oppsettet, men muligens noe svak om du planlegger Crossfire.

 

Mer safe? avhenger litt av hvordan du ser på det. Her får du en ferdigbygget maskin som det bare er å plugge i veggen med garanti på hele maskinen. Om du bygger selv må du finne deler, montere og om noe går galt finne ut hvilken komponent som feiler og returnere den. Men du får mer frihet og kan kanskje spare noen kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...