Gå til innhold

["Løst"] Har jeg mistet achievements?


JV

Anbefalte innlegg

Hei

 

For ett par dager siden hadde jeg ca 980 achievementpoints på min bruker på xbox live, men etter en liten runde med GeOW sp i går hvor jeg fikk ett par nye achievements har jeg nå gått ned til ca 650 (husker ikke eksakt men ca rund der). Hva har skjedd?!

 

Jeg får ikke koblet på xbox live så stats er ikke oppdatert der, men lokalt på xbox'n burde det vel vært ca 1000 nå ikke 650 :(

 

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Bør kanskje legge til at jeg har mistet visakortet mitt siden jeg registrerte det på xbox live og har nå fått nytt. Jeg rakk ikke bytte om på xbox'n før jeg ble disablet eller noe (har ikke giddet ta kontakt med microsoft enda (kanskje i dag) så jeg får ikke koblet meg på xbox live. Kan dette være noe av problemet?

Endret av JV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jepp.. ble sånn hos meg også. Måtte ta recover på konto pga noe problemer med VISA'n (snakket med ms) og da stod det at jeg ville miste alle achevements jeg har skaffet meg siden sist jeg var koblet på live. Surt, men nå har jeg fått tilbake de fleste. :)

Lenke til kommentar
jeg har også mistet achievements før, en dag satt jeg å spillte uten nettverkskabelen i og dagen etter skulle jeg recovere gamertagen min hos en venn og plutselig hadde jeg mistetet noen achievements jeg hadde fått dagen før

Da er det jo ikke så rart. Det nevnte jo ikke du som trådstarter heller, at du hadde recoveret kontoen. Så lenge den ikke er synkronisert mot Live - og du henter den ned fra Live, hvordan skal da Achievementsene bli overført?

 

Geez...

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke kjørt recover på kontoen min! Jeg hadde som det står i den første posten problem med at summen plutselig sank til litt over 600 fra 1000.

 

Senere (noen dager etter at jeg laget denne posten) skulle jeg kjøre recover etter at visakortinfo endelig var ordnet hos microsoft og DA stod det at achevements jeg hadde fått siden sist jeg var pålogget ville forsvinne.

 

Geez...

Endret av JV
Lenke til kommentar
Jepp.. ble sånn hos meg også. Måtte ta recover på konto pga noe problemer med VISA'n...

Neivel. Da leste jeg vel feil.

 

Ja.. men som sagt, det hadde jeg ikke gjort når jeg skrev den første posten! Dette kom flere dager senere når kontoen min endeig var klar for å kunne kobles på live igjen.

 

. (punktum)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...