detvarvondtdet Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Etter at jeg instalerte steam og TF2 på den nye pcn min så er TF2 plutselig på Norsk og jeg blir ganske forvirret.. Kan noen hjelpe meg ved å fortelle meg hvordan jeg skifter til engelsk igjen?
BaronSlask Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 https://support.steampowered.com/kb_article...=8487-WSCN-4121
detvarvondtdet Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Bare for å legge til,, Engelsk er ikke et valg på den drop down menyes med språkvalg i steam. Jeg valgte Norsk på nytt og så ble det engelsk. Forstå det den som kan
Concker Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 dette er en glitch i steam. når du har norsk og skal til engelsk igjen så velger du først svensk, så engelsk. dette burde fikse problemet ditt
detvarvondtdet Skrevet 2. august 2008 Forfatter Skrevet 2. august 2008 dette er en glitch i steam. når du har norsk og skal til engelsk igjen så velger du først svensk, så engelsk. dette burde fikse problemet ditt Hehe sært. Vel jeg valgte bare Norsk på nytt jeg så ble det engelsk, selv om engelsk aldri ble noe valgmulighet så ble det sånn ^^
RomTorsk Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Takk Trodde jeg måtte spille alle steam-spillene mine på norsk framover.
Amaru Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Det er egentli ganske komisk... f.eks. Burst Mode på Famas blir "kuleregnmodus" på Norsk ^^ hehe sært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå