Gå til innhold

Kjøpe MGS2 og 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg bestiller fra play.com står det:

 

This item can only be delivered to a UK address.

Metal Gear Solid 2 - Sons Of Liberty (PlayStation2)

PS2

Seller: TRACYMUK

 

Noen som har forslag om andre steder jeg kan få det, eventuelt fikse det fra play.com?

 

Dette gjelder kun om du har £ som currency. Bytt til €, og alt vil ordne seg.

http://www.videogamesplus.ca/product_info....c896974990237b8 om du tåler NTSC.

Lenke til kommentar
NTSC? Kan du forklare meg hva dette er? Veit at det har noe med skjermen å gjøre eller noe sånt, men trenger nærmere forklaring.

US versjon.. Du må ha US PS2/PS3 eller sonefri PS2 for å spille det.

 

Om du er i Bergen, hadde de 2 stk Snake Eaters på EB Games Lagunen her for noen dager siden. :)

Lenke til kommentar

NTSC er et analogt TV-system som brukes blant annet i Korea, Japan, USA og Canada. Navnet er en forkortelse for National Television System(s) Committee, standardiseringsorganisasjonen som skapte NTSC.

 

PAL er en forkortelse for phase-alternating line, phase alternation by line eller phase alternation line. Det er et fargekodesystem brukt i TV-kringkastingssystemer i store deler av verden. Andre vanlige analoge TV-systemer er SECAM og NTSC. PAL-formatet ble for første gang introdusert i 1967. I mange i-land vil PAL-systemet bli byttet ut med det digitale DVB-standarden i årene fremover.

 

Tatt fra Wiki.

 

Norge bruker PAL

Lenke til kommentar
Okei så alle spill jeg kjøper fra Amerika (amazon) er altså NTSC? Og alle spill jeg får fra USA funker garantert ikke på min PS2/PS3?

 

Fhj: Gidder du å sende over? :D

 

Har du en moddet PS2 går det helt greit. PS3 spill er sonefrie, men om du har en EU 60GB PS3 med PS2 BC vil den kun spille PAL PS2 spill.

 

Har ikke anledning til å sende iom at jeg er på ferie nå :) Det går vel kanskje an å ringe de og få de til å sende?

Lenke til kommentar

Næh, fant nettopp Snake Eater på svensk/norsk butikk. Ikke noe problem. Problemet er å få tak i Sons of Liberty... Men de har den jo ikke på lager... Så kan du nummeret deres? :D

 

Forresten: Hvis noen finner MGS 1 også, så si ifra, men regner med at dette spillet er ganske utdødd...

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...