Gå til innhold

Mordechai Vanunu - Israel har skylden for alle krigene i Midtøsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bla. står dette å lese: Ingen muslimsk stat kunne gjort det den jødiske staten har gjort, sier Mordechai Vanunu i en nettprat på Aftenposten.no.

Jeg må si meg helt enig med ham i den uttalelsen. Det finnes vel en konflikt her og der som Israel ikke er skyld i som feks. Iran-Irakkrigen, men sånn generelt sett hadde ikke Midtøsten vært det konfliktfylte helvete det er i dag dersom vi var minus Israel eller Israel hadde oppført seg sivilisert!

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2363423.ece

Hva mener dere om saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er du enig. Jeg mener at det ikke er noe poeng i å diskutere saken med deg, siden du er blendet av ditt ekstreme hat og legger all skylden på "terroristene" i Israel uansett. Oops, nå matet jeg visst trollet.

Skrevet

Israel er en særdeles kjip stat, men hvis man ser på krigene de har vært med i gjennom historien så er det ikke alt de har startet selv.

Skrevet
Israel er ikke en kjip stat. Men den diskusjonen kan man ta i den allerede mettede "terroriststat" tråden. :)

Enig. Og uenig. Om hverandre. Ser man det.

Skrevet

Jeg synes enkelte skal lære seg å poste i såpeboksen snart :). Tråd stenges. Prøv på nytt i såpeboksen.

En tråd i politikkforumet må ha en bedre problemstilling enn at "hva mener dere om at person xx uttaler seg om sak yy".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...