Gå til innhold

Her er min drømmeball, hva er din?


Anbefalte innlegg

I Norsk Golf (heretter NG) er det en spalte som heter 'Min drømmeball'. Tenkte at siden jeg aldri vil bli spurt om dette av NG, skulle jeg presentere min drømmeball her. Nå er det slik i NG at man skal begrunne valgene sine, det må de som poster her også gjøre. Trenger ikke utbrodere voldsomt, det holder med en kort kommentar hvis man ønsker det. Det er lov å inkludere avdøde spillere i sin drømmeball.

 

1. Meg selv. Jeg er i ferd med å bli en stabil golfer, og synes det er gøyere enn noensinne å spille golf nå. Jeg er ydmyk på banen, er mottakelig for tips og råd fra andre og kan godt gi bort noen tips dersom jeg ser behovet for det. Jeg prøver å være litt tilbakeholden med slagene, men synes det er gøy å kline til med driveren i mellom. Ballens høyhandicapper (21,2).

 

2. Phil Mickelson. Som den eneste virkelig suksessfulle venstrehåndsspilleren må han bare være med (Jeg er selv høyrehendt, men spiller med venstrekøller, dette gjelder visstnok også Phil.. go figure). Han er den jeg bestandig holder med når jeg ser på turneringer.

 

3. Allan Robertson. Den 'første' golfproffen og den første til å gå Old Course på St. Andrews under 80. Kult. Elsker historie!

 

4. Ben Hogan. Han virker som en ekte gentleman og en som kunne lært meg masse på denne runden.

 

Bane: Spyglass Hill. Har aldri spilt der, men det er min favorittbane på Tiger Woods PGA tour 07 :)

Endret av This is David
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Underteknede. Jeg er helt klart ballens mest aggressive spiller, både med tanke på spillestilen og humøret. Er en av høyhandicaperne i ballen (hdc: 4).

 

2. Tiger Woods: Tidenes beste golfspiller.

 

3. Michael Jordan: Tidenes beste basketballspiller som også er en habil golfspiller (hdc: 2-3).

 

4. Alice Cooper: Tide... Snedig fyr som jeg bestandig har lurt på hvordan oppfører seg på golfbanen (hdc: 4).

 

 

Bane: En av de følgende tre golfbanene: Pebble Beach, Valderrama eller St. Andrews.

Lenke til kommentar

Mine to golfspillende brødre og Alice Cooper.

 

AC var et enkelt valg da jeg har vært fan siden jeg var tenåring på slutten av åttitallet og han virker som en likandes kar.

 

Kunne lett ha valgt noen andre interessante personligheter og gode golfspillere. Tenkte at golf først og fremst er en sosial sport så det første kriteriet burde være at spillerne er enten morsomme eller svært interessante mennesker.

 

Så kom jeg på at noen av de folka jeg digger mest på denne planeten er brødrene mine, og en runde med de + AC hadde vært rått!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...