Gå til innhold

Logo til hattrick, muligheter for hjelp?


Anbefalte innlegg

Hei! ;)

 

Jeg har nettopp startet med hattrick.org igjen, etter en lengre pause på noen år.

Tingen er at jeg egentlig aldri har vært særlig god med å lage logo'er, og mangler vel tiden til å bli god på det ;(

 

Så jeg tenkte kanskje å spørre her, om det er noen som har lyst på utfordringen? Laget mitt kommer til å hete Audio FC - Jeg ser for meg ett bass element med skrift ovenfor og under, hele designet kan kanskje ha et noe fancy preg? Litt funky ;) Det eneste som trenger å stå er start datoen 22.07.08 og navnet på klubben, Audio FC.

 

Om det er noen som tar utfordringen blir jeg utrolig glad, og står i gjeld til deg :)

 

Mvh

Per Åge K.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

 

Har laget noe som kanskje kan illustrere noe hva jeg er ute etter. Selve karakteren er ikke laget av meg. Men det hadde vært morsomt om noen hadde hatt lyst til å ta utfordringen. Kanskje bli litt inspirert av noe av det jeg har kokt i sammen. Jeg legger ved en av favoritt logoene mine òg, slik at dere ser noe jeg liker ;)

 

Mitt forsøk:

teamlogos16logo163160qa9.th.jpg

 

Drømmen:

kalogrezajpgiz6.th.jpg

 

Det er måten logoen er laget på som fenger meg, motivet er det ikke så farlig med. Det er en veldig gjennomtenkt logo føler jeg ;) Eneste jeg har av ønske er kanskje noe fotball relatert, klubbnavnet "Audio" og start året "2008".

 

La meg få se noe av kreativiteten som ligger og ulmer her på Akam ;)

 

Mvh

Per Åge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...