Gå til innhold

Ta ikke Nubi seriøst!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yummi skriver i en tråd:

 

(quote)

 

Spammeren er historie ja. Men hva med alle de som på død og liv måtte opprette tråder om dette? Det er jo tross alt indirekte spam. Noe å tenke over?

 

I framtiden vil jeg se på "follow - up's" til spamming som spam i seg selv, og reaksjonen blir den samme som for spam: øyeblikkelig utestengning uten varsel.

Noe _må_ gjøres for å få slutt på dette problemet.

 

Tenk over dette: om du svarer på en spam - tråd der du skjeller ut spammeren, bryter du samtidig forumets regel om høflig tone. I tillegg kaster du vann på mølla; spammeren får gleden av at noen bryr seg.

 

Enda verre er det om du smeller avgårde en tråd om spammeren. Da fortsetter du spammerens arbeide.

 

Denne tråden stenges. Den er 100% unødvendig. Slikt sender dere via privat melding til meg eller en annen moderator, slik at VI kan ta oss av det.

Dette er måten å få slutt på problemet. Som sagt:

 

follow - up's vil for ettertiden bli sett på som spam i seg selv, og vil medføre utestengning.

 

Da er dere advart på forhånd. La meg slippe å gjøre dette - for det _vil_ jeg virkelig ikke!

 

-moderator yummy-

 

(unquote)

 

 

 

yummy skriver dette i min tidligere post om usaklige tråder og innlegg når han stenger tråden min. Det er da jeg spør .... hva f... er det som foregår her - denne tråden her ... hva handler den om???? Er ikke denne tråden også et godt eksempel på det yummy kaller "indirekte spam"?? Er denne tråden en "nødvendig" tråd yummy???

 

Finnes der ikke konsekvente folk her ute lengre?? Jeg mener - man kan da ikke drive å stenge tråder på et eller annet grunnlag, for så å tillate likedanne tråder neste dag? Helt borti natta etter min mening!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...