Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyyyy faen... :dontgetit:

 

Har planer om å skaffe meg fire cape, så jeg kjøpte alt av utstyr jeg trengte. I tillegg kjøpte jeg et sett med dårligere mat/pots og bolts enn jeg hadde tenkt å bruke på det ordentlige forsøket så jeg kunne ta et prøveforsøk først. Jeg kom meg helt til Jad også på det forsøket, med 2 prayer pots, 10 hp og null mat igjen.

 

Jeg var så heldig at han satt seg fast sør for Italy rock så jeg kunne stå nord for den og gjøre meg klar. Men så, smart som jeg er, startet jeg opp Fraps for å filme det. Og i øyeblikket jeg trykker "F9" for å starte å filme, så klikker faen meg Java! Runescape vinduet ble så bare helt hvitt.. :nei:

 

Takk gud det bare var test forsøket :p Jeg hadde nok garantert ikke klart det, men hadde likevel likt å teste hvordan det er å kjempe mot Jad.

Lenke til kommentar
Blæ, hovedforsøket gikk ikke så mye bedre. Men nå fikk jeg hvertfall kjempet litt med Jad. Gikk bra helt til healerne kom. Da fokuserte jeg for mye på å få dem til å angripe meg, og rakk ikke bytte prayer. :ermm:

 

Har egentlig aldri tenkt på å prøve det. Hvor langt tid tar det egentlig før man kommer til Jad?

Lenke til kommentar
Blæ, hovedforsøket gikk ikke så mye bedre. Men nå fikk jeg hvertfall kjempet litt med Jad. Gikk bra helt til healerne kom. Da fokuserte jeg for mye på å få dem til å angripe meg, og rakk ikke bytte prayer. :ermm:

 

Har egentlig aldri tenkt på å prøve det. Hvor langt tid tar det egentlig før man kommer til Jad?

 

Tror jeg brukte i overkant av to timer.

 

EDIT: Tredje forsøket gikk også i dass :p

Endret av LienK
Lenke til kommentar
Blæ, hovedforsøket gikk ikke så mye bedre. Men nå fikk jeg hvertfall kjempet litt med Jad. Gikk bra helt til healerne kom. Da fokuserte jeg for mye på å få dem til å angripe meg, og rakk ikke bytte prayer. :ermm:

 

Har egentlig aldri tenkt på å prøve det. Hvor langt tid tar det egentlig før man kommer til Jad?

 

Tror jeg brukte i overkant av to timer.

 

EDIT: Tredje forsøket gikk også i dass :p

 

Uff. Uflaks! Du svir vel av noen gp på hver runde!

Lenke til kommentar

Tror jeg brukte i overkant av to timer.

 

EDIT: Tredje forsøket gikk også i dass :p

 

Uff. Uflaks! Du svir vel av noen gp på hver runde!

 

En del ja :p 16 super energy pots og ~100 purple sweets. Kommer fort opp i 300k da.

 

Hvilken combat lvl er du i LienK?

 

 

Lvl 92 i woodcutting nu btw :)

 

106 combat, 80 range.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...