Erelend Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Fant en artikkel med noe som jeg har leitet lenge etter! http://www.quickonlinetips.com/archives/20...youtube-videos/
Venerable Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Hm... Jeg klarer ikke å se noen kvalitetsforskjell. Bare en bitte liten forskjell i formatet.
Venerable Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Alright jeg er skummet for fort gjennom og prøvde ikke nok videoer før jeg tok min besluttning. Satser på at det linken sier stemmer hvis Wubbable merket forskjell.
Xiphac Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Du kan vel gjøre dette i YouTube profilen også vel? "My Account/Video Playback Quality/I have a fast connection. Always play higher-quality video when it's available."
Wubbable Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 FTV: http://uk.youtube.com/watch?v=SzoQtq0MLeg&fmt=18 Der hører du klart og tydelig forskjell på &fmt=18 og ikke, og high quality er satt på i settings (Og ja, siden er oppdaert)
Wubbable Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 (endret) Og der hadde jeg lagd meg et lite opera userscript som fikser alt som ikke er &fmt=18 For dem som er interessert ^^ document.addEventListener('DOMContentLoaded', setlink, false); function setlink() { if ((window.location.href.indexOf("watch?v=") != -1) && (window.location.href.indexOf("&fmt=18") == -1)) {location.replace(window.location.href.substr(0, window.location.href.indexOf("?") + 1) + "fmt=18&" + window.location.href.substr(window.location.href.indexOf("?") + 1));} var lnk = document.getElementsByTagName("a"); for (var i = 0; i < lnk.length; i++) { if ((lnk[i].href.indexOf("watch?v=") != -1) && (lnk[i].href.indexOf("#") == -1)) {lnk[i].href = lnk[i].href + "&fmt=18";} }} edit: Liten fiks i location.replace, funker nå hvis det er en intern pointer (#) på slutten av URLen ^^ Endret 10. august 2008 av Wubbable
Daye.04 Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Og der hadde jeg lagd meg et lite opera userscript som fikser alt som ikke er &fmt=18 For dem som er interessert ^^ var FastInit = { onload : function() { if (FastInit.done) { return; } FastInit.done =..................... Hva skulle vi som ikke helt har teken på det der enda gjort uten sånne som deg =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå