Gå til innhold

Se youtube i høy kvalitet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alright jeg er skummet for fort gjennom og prøvde ikke nok videoer før jeg tok min besluttning. Satser på at det linken sier stemmer hvis Wubbable merket forskjell.

Skrevet

Du kan vel gjøre dette i YouTube profilen også vel? "My Account/Video Playback Quality/I have a fast connection. Always play higher-quality video when it's available."

Skrevet (endret)

Og der hadde jeg lagd meg et lite opera userscript som fikser alt som ikke er &fmt=18 :)

For dem som er interessert ^^

document.addEventListener('DOMContentLoaded', setlink, false);

function setlink() {

if ((window.location.href.indexOf("watch?v=") != -1) && (window.location.href.indexOf("&fmt=18") == -1))
{location.replace(window.location.href.substr(0, window.location.href.indexOf("?") + 1) + "fmt=18&" + window.location.href.substr(window.location.href.indexOf("?") + 1));}

var lnk = document.getElementsByTagName("a");
for (var i = 0; i < lnk.length; i++) {
if ((lnk[i].href.indexOf("watch?v=") != -1) && (lnk[i].href.indexOf("#") == -1))
{lnk[i].href = lnk[i].href + "&fmt=18";}
}}

edit: Liten fiks i location.replace, funker nå hvis det er en intern pointer (#) på slutten av URLen ^^

Endret av Wubbable
Skrevet
Og der hadde jeg lagd meg et lite opera userscript som fikser alt som ikke er &fmt=18 :)

For dem som er interessert ^^

var FastInit = {

onload : function() {

if (FastInit.done) { return; }

FastInit.done =.....................

Hva skulle vi som ikke helt har teken på det der enda gjort uten sånne som deg =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...