Gå til innhold

Matematikk, informatikk og teknologi ved UIO


Anbefalte innlegg

Da var jeg klar for blindern.. Ser frem til å komme i gang med studier. Men først kommer fadderuken, noe som også ser ut til å bli kos :!:

 

For min del står del mellom Matematikk og informatikk med matematikk etter først året.. Har ikke helt bestemt meg enda for hva det blir. Ellers så er min hovedinteresse i forhold til studiene algoritmer, så kommer i hvertfall til å ta de 2 algoritmefagene uio tilbyr :yes: Ser frem til nm i programmering!

 

Noen andre her som skal begynne på samme studie? Kom gjerne med innspill om hva dere tenker, hvilke linjer dere vurderer osv.. Kjekt om folk som er eller har vært studenter ved studiet også kommer med innspill, tips og slikt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Hvilken retning valgte du, og er du fornøyd?

- Har du noen forelesere eller fag du vil spesielt anbefalle eller fraråde?

- Har spesielt sett meg ut INF2220 (Algoritmer og datastrukturer), INF4130 (Algoritmer: Design og effektivitet) og MAT2710 (Spillteori).. har du hatt noen av disse fagene eller har et inntrykk av de?

 

Ellers noe du vil trekke frem ved linjen?

Lenke til kommentar
- Hvilken retning valgte du, og er du fornøyd?

- Har du noen forelesere eller fag du vil spesielt anbefalle eller fraråde?

- Har spesielt sett meg ut INF2220 (Algoritmer og datastrukturer), INF4130 (Algoritmer: Design og effektivitet) og MAT2710 (Spillteori).. har du hatt noen av disse fagene eller har et inntrykk av de?

 

Ellers noe du vil trekke frem ved linjen?

- MIT. ganske fornøyd

- kan anbefale MAT1120 (lineær algebra). også STK1130

- skal ta INF2220 til høsten. generelt sett ikke kjempefan av inf-emnene, men greit nok dersom du jobber nok med de

 

ellers er det ingenting jeg ønsker å trekke frem. absolutt ingenting.

Endret av Immanuel Kant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...