Gå til innhold

Blogger for Canonbrukere, ala Ken Rockwel?


Anbefalte innlegg

Synes fotoblogger, fotosider o.l. er veldig lærerike. F.eks. Ken Rockwell (og ja jeg vet man skal ikke ta alt han sier som god fisk). Men slike sider som tar opp praktiske og ekte ting i fotofaget og som forteller om litt diverse rundt dette å ta bilder. Men Ken han er Nikon mann, og forteller mye om hvilket utstyr han bruker da og da og hvilke innstiller som er best.

Det jeg gjerne vil finne er noen lignende blogger eller sider som har Canon som sitt utgangspunkt. Finnes dette? Finnes det noen gode?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes fotoblogger, fotosider o.l. er veldig lærerike. F.eks. Ken Rockwell (og ja jeg vet man skal ikke ta alt han sier som god fisk). Men slike sider som tar opp praktiske og ekte ting i fotofaget og som forteller om litt diverse rundt dette å ta bilder. Men Ken han er Nikon mann, og forteller mye om hvilket utstyr han bruker da og da og hvilke innstiller som er best.

Det jeg gjerne vil finne er noen lignende blogger eller sider som har Canon som sitt utgangspunkt. Finnes dette? Finnes det noen gode?

 

Kennemann eier og tester Canon også da...ja, han mener tilogmed at 5D er bedre enn D3 og D300 når det kommer til skarphet.

 

"The craziest (good) camera for portraits and landscapes is Canon's $8,000 1Ds Mk III. It's the world's best. Go for it. "

 

Kanskje denne er noe: http://canonblog.wordpress.com/

Endret av Petteram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...