Gå til innhold

BK: Brydebukett. Hvilket er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å kun vise brudebuketten - det siste. Det bør kanskje beskjæres litt mer, synes jeg.

 

Det første bildet tar litt av fokuset vekk på buketten ved å vise hårlokkene og armen til bruden. I et bryllup er det jo brud og brudgom man er mest interessert i.

 

Jeg fotograferte også et brudepar i fjor høst. Buketten fotograferte vi mens bruden holdt den i hånda, men slik at man ikke kunne se annet enn selve buketten, hånda og noen cm. av armen som var ute av fokus. Selv ble jeg fornøyd med det.

Lenke til kommentar

skal ikke undervurdere en bukett som ligger alene som du har gjort. ideen er flott. men litt PS gjør da susen etter min mening.

 

giftet meg selv for bare 1mnd siden, og har nettopp fått brudebildene selv. og må si at er ikke buketten alene jeg ønsket å se i våres album om du skjønner.

 

som magnusalex sier, så er det brud og brudgom som gjerne er interessant.

 

men må jeg velge, så er buketten alene beste som du viser det nå. det første blir litt støyete.

Lenke til kommentar

Synes ikke noe serlig om det. Blir veldig tilfeldig, det siste ser ut som en crop fra noe der det var bildet av noe helt annet.

 

1) du er for langt unna.

 

2) bildet er kjedelig.

 

3) det første blir ikke støyete men virker random, det er fint å ha andre ting i rundt. Foretrekker bukettbildet med feks brud og brugdom difus i bakgrunnen eller noe.

 

4) litt mere kontrast, kanskje, men jeg tror ikke det kommer til å bringe dette bildet særlig mye mere til liv. men litt bedre blir det nok.

 

5) skal du nå ta bildet av buketten, så må det nesten lyssettes deretter. virker som du har samme lys som du bruker på menneskene her, og det funker ikke da buketten ligger nedpå gulvet, og de ikke gjør det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...