lobfredd Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Hvordan kan jeg Flytte på den? Jeg vet hvordan man skjifter størrelse men hvor dan flytter man plass????
vikingkylling Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Trykk Ctrl + * og dra den dit du vil. Enkelt og greit.
lobfredd Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Trykk Ctrl + * og dra den dit du vil. Enkelt og greit. Takker!
Ninjahamster Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Quest tracker ja... det hadde vært noe. Hvordan får jeg det? Irritert meg flere ganger over elendige veibeskrivelser i questene. Da særlig til en som ikke er kjent i det hele tatt.
LordjOX Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Quest trackeren oppgir bare hvilke quests du vil ha som aktive, hva som skal gjøres osv. Ikke hvor man finner ting. Meningen er at man skal utforske og ikke få ferdige pekere på nøyaktig hvor man skal gå. Hvis du ikke klarer å finne fram, finnes det mange meta-sider som hjelper deg.
vikingkylling Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Ellers har vi jo gode, gamle /advice. Funker stort sett hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå