Gå til innhold

Leveringer fra Schenker


Anbefalte innlegg

Noen som har greie på hvordan leveringer fra schenker foregår vanligvis? Jeg har bestilt noe for en fetter fra amentio, og det skal leveres til min bror. Min bror har fått brev i posten fra schenker om at varene er ankommet deres lager og at det må hentes der? Det er jo langt unna hvor han bor? Fikk ingen beskjed hos amentio om at dette ikke ville bli levert, men måtte hentes langt unna leveringsadressen. Kan dette stemme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en telefon til Schenker å si at du ønsker utkjøring til døren i steden for å hente pakken. Ettersom pakken er bestilt til en adresse og ikke et lager er det der den skal leveres. Vær forberedt på at Schenker kanskje bare har utkjøring en gang i uken til det området vedkommende bor i.

Lenke til kommentar

Prøvde å ringe dem igår, men ingen svarte. Da var klokken halv tre og de har åpent til fire. Dårlig opplegg. Det ringte sikkert i 10 minutter uten svar. Og ingen informasjon eller kø eller noe. Bare ringte og ringte. Hvis de ikke får levert før neste uke så kan jeg hente det selv, for da er jeg hjemme igjen fra ferie. Men syns ikke så mye om det opplegget der. Da er jo faktisk posten å foretrekke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Schenker kom med det på døren, og det kostet ikke ekstra. Men de kjørte ikke ut mer enn noen ganger i uken, så vi måtte vente et par dager før de kom med det. Det var forsåvidt greit, men dårlig info fra amentio, i tillegg til rotete levering med masse pakker fra forskjellige speditører til forskjellige tider.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Slettet-qtXdRFbtay

Min erfaring er at Schenker er håpløse å forholde seg til. Har tilsvarende erfaringer fra når jeg har prøvd å ringe dem, samt at de aldri holder det de lover...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...