Gå til innhold

Engelsk PVP server?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg har begynt å spille wow igjen men i mye mindre grad. Jeg valgte warsong som server og den lå under engelsk. Når jeg kommer til orgrimmar snakker det et språk som jeg ikke forstår noen ting av.

Så vilken server skal jeg da velge? Jeg vil at folk skal snakke engelsk. Selfølgelig kan der være norske også men engelsk skal være hovedspråke.

Hvilken server anbefaler dere da?

Endret av eddielie30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mange som ikke snakker engelsk overalt. Men på Sylvanas(H) og Grim Batol(a), der jeg spiller, snakker 90% av de du møter engelsk.

Skrevet
Tror det er mange som ikke snakker engelsk overalt. Men på Sylvanas(H) og Grim Batol(a), der jeg spiller, snakker 90% av de du møter engelsk.

40% er norske og 40% er tugas, og 20% randoms, så du ser mye dårlig engelsk på gb og :D

Skrevet

det er vel bare å gjøre seg for vane å raportere alle som snakker noe annet enn engelsk i /1,/2,/3,/4 for spam. jeg vil si at uansett server, så støter man cirka altid på folk som holder seg til engelsk, dog det finns jo untak med folk som mangler sosial intlegens og snakker diverse andre språk i de åpne kanalene.

Skrevet

Bare dumt at det ikke er noen regel for hvilket språk de skal snakke i de kanalene da. Så reportene dine går rett i /dev/null

Det er en oppfordring til å snakke engelsk, men det er også alt.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

På The Venture Co (RP-PvP) går det i engelsk nesten 24/7, og de 99,99% av trade chat spammerne snakker engelsk. :)

Skrevet
Hei. Jeg har begynt å spille wow igjen men i mye mindre grad. Jeg valgte warsong som server og den lå under engelsk. Når jeg kommer til orgrimmar snakker det et språk som jeg ikke forstår noen ting av.

Så vilken server skal jeg da velge? Jeg vil at folk skal snakke engelsk. Selfølgelig kan der være norske også men engelsk skal være hovedspråke.

Hvilken server anbefaler dere da?

Hehe hadde en paladin der og, det er en russisk server :)

Kom på Outland du!

Skrevet
det er vel bare å gjøre seg for vane å raportere alle som snakker noe annet enn engelsk i /1,/2,/3,/4 for spam.

Bortsett fra på RUSsong, warsong ble tatt over av russere bare en måned etter at vanilla wow kom ut, hold dere unna, russere finner faktisk på å rapportere folk som ikke snakker russisk på den serveren. :D

Skrevet

Warsong hørtes ut som en koselig server det. Selger de vodka?

Ser for det meste engelsk på Grim Batol for tiden, horde btw. Er selvfølgelig en del folk som snaker dårlig engelesk, men det slipper du egentlig aldri unna i WoW.

Skrevet (endret)

Ville ikke ambefalt Grim Batol lengre. Spør du meg er det et faresignal når tugaene begynner å whispere deg på portugisisk. Tarren Mill er en finfin server der 95% av general chats foregår på engelsk og de resterene 5% på norsk, svensk og nederlandsk.

Warsong, Stonemaul og Shadowmoon er de værste russerserverene i WoW. Styr unna

Endret av rln

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...