Gå til innhold

Er tre/fire sony-håndkontrollere verdt pengene?


Mann20

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har innimellom venner på besøk, pluss en bror. Er det noe her som har erfaring med om det er verdt å kjøpe to håndkontrollere til (har to stk fra før) så vi kan spille flere på spill som PES, CoD4 og andre nyere spill?

 

Noen med litt erfaring? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du har ps2 og forsatt har de kontrollerne finnes d overgang greier du kan kjøpe for 80 kroner, hvor jeg kjøpte de husker jeg ikke i farta men tror d var playx.no

 

dette er genialt for jeg har 4 ps2 kontrollere fra før så kan spille 6 player og betale bare 320 kroner :D

Lenke til kommentar

Jeg har to Sixaxis men kommer snart til og kjøpe meg en tredje kontroll, må jo ha en Dualshock 3 :p

Bruker som oftest ikke mer enn en kontroll men hender at jeg en sjelden gang har en kompis på besøk slik at vi kan spille fifa 08 mot hverandre. Hvis du har bruk for det ser jeg ingen grunn til og nøle, med minder du ikke har penger da.

Lenke til kommentar
Jo are? Spille Fifa en gang? Psn: Ipwn4Fun

Vi kan jo møtes i en lobby? Kankje i ''My country''

 

Kunne vært artig det. Men jeg får ikke fifa 08 online til og funke, vet ikke hva problemet er. Kan ikke være nettet i hvertfall siden det funker bra med andre spill. Men skal se om jeg ikke kan få det til senere, kan være jeg som ikke har prøvd hardt nok :p

Skal legge deg til.

Lenke til kommentar

Jeg har til sammen 7 kontroller :)

 

4x sixaxis

1x Dualshock 3

1x GunCon (Timecrysis 4 pistol,lol)

1x Guitar hero Guitar :D(Kan brukes som kontroll, men Nei takk xD )

 

Stor familie med 2x ps3'er :p

 

Så, for meg, venner og familie, så har det vært verd det :)

Endret av drezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...