Gå til innhold

Tispe navn på A


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo kun på registreringspapiret hunden heter det da - man velger jo selv hva man vil kalle hunden til daglig :!: . Selv liker jeg godt at valpene heter det samme i det daglige som på papiret - mye lettere å huske de forskjellige da - så jeg ber også folk helst finne et navn på den bokstaven jeg har kommet til (neste kull blir et "i" kull... men da jeg hadde kull i påsken en gang og det passet med "e" så kalte jeg alle for mitt kennelnavn + "Easter" og så daglignavnet til slutt... "Easter Gizmo" f.eks... så det er mange muligheter da ;)

Lenke til kommentar
Det er jo kun på registreringspapiret hunden heter det da - man velger jo selv hva man vil kalle hunden til daglig :!: . Selv liker jeg godt at valpene heter det samme i det daglige som på papiret - mye lettere å huske de forskjellige da - så jeg ber også folk helst finne et navn på den bokstaven jeg har kommet til (neste kull blir et "i" kull... men da jeg hadde kull i påsken en gang og det passet med "e" så kalte jeg alle for mitt kennelnavn + "Easter" og så daglignavnet til slutt... "Easter Gizmo" f.eks... så det er mange muligheter da ;)

 

Jeg gjør akkurat det samme Granny! Kennelnavn + alfabetisk navn samt det navnet kjøper har bestemt seg for. Mest realt synes jeg. Eks, siste kull, kennelnavn + Heartbreaker "Carlos". Jeg bruker både alfabetet og tema samtidig. Denne gangen var det altså H pluss navn på melodier. Cody heter egentlig Cartoonlans Cojak, men jeg har valgt å kalle ham Cody til daglig, det er jo ikke så ulikt egentlig. Tror nok ikke oppdretteren legger seg borti hva du kaller hunden din!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...