Gå til innhold

Splinter Cell - Problem VIKTIG!!


Anbefalte innlegg

Hei jeg har et problem, når jeg skal starte splinter cell så virker det helt fint.. .men når jeg starter spillet så kommer det Møre ekle svarte skygger overalt på vegger og ledninger og "objects" som ødlegger alt.. Har prøvd sirka alt untatt åssen man klarer det. Vet NOEN åssen man fikser dette?

 

 

Har :

 

Geforce 3 Ti 200

512 Ram

Win XP

2ghZ

 

VIKTIG!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har løsningen, men siden du er så forbanna tett og skriver VIKTIG i topicen så gidder jeg ikke hjelpe, jeg oppfordrer også alle andre til å ikke hjelpe til i denne topicen.. dette er et GRATIS forum.. ingen her får betalt for å hjelpe deg.. og derfor kan ikke du kreve at du skal få mer oppmerksomhet enn andre ved å skrive VIKTIG i topicen..

Lenke til kommentar

Tosk!! Det er viktig for meg og derfor sa jeg VIKTIG!!! Men tusen jævla takk for at du ikke gidder, det betyr at du ikke vet hva svaret er så du bare sier det så du kan få deg venner og litt respekt siden du tøffer deg.

Lenke til kommentar
jeg har løsningen, men siden du er så forbanna tett og skriver VIKTIG i topicen så gidder jeg ikke hjelpe, jeg oppfordrer også alle andre til å ikke hjelpe til i denne topicen.. dette er et GRATIS forum.. ingen her får betalt for å hjelpe deg.. og derfor kan ikke du kreve at du skal få mer oppmerksomhet enn andre ved å skrive VIKTIG i topicen..

 

Vel, hva med signaturen din?? Snakk om å kaste stein i glasshus..

 

Du bumber jo tråder oxo..

Lenke til kommentar

siggen min er ikke anderledes enn dusinvis av andre klikkbare sigger her inne.. er MANGE som har problemer de legger inn i siggen, og det har jeg IKKE problemer med å forsvare. men å skrive inn i topicen.. som et KRAV.. det har jeg ikke noe til overs for.. dessuten er det ikke "forbudt" å legge inn linker i siggen av denne type. det er ikke tillat å skrive VIKTIG i topicen.. dette er blitt gjort til rette av moderators restriktive holdning når det gjelder topics av denne typen. og ergo, så har jeg rett som bruker på dette forumet til å reagere og si ifra om at en uskreven regel har blitt brutt. denne kan også da komme inn under nettikette-regel nr om dårlig bruk av emnefelt, da det bør inneholde hva slags problem bruker har problemer med. for eksempel: Splinter Cell- grafikkproblemer. dette vil da gi en bruker som da kan ha kompetanse til å hjelpe, en lyst til å gå inn på emnet og prøve å være med på feilsøkingen.

 

 

Mvh

 

For aktoratet

 

Espen F

Lenke til kommentar
siggen min er ikke anderledes enn dusinvis av andre klikkbare sigger her inne.. er MANGE som har problemer de legger inn i siggen, og det har jeg IKKE problemer med å forsvare. men å skrive inn i topicen..  som et KRAV.. det har jeg ikke noe til overs for.. dessuten er det ikke "forbudt" å legge inn linker i siggen av denne type. det er ikke tillat å skrive VIKTIG i topicen..  dette er blitt gjort til rette av moderators restriktive holdning når det gjelder topics av denne typen. og ergo, så har jeg rett som bruker på dette forumet til å reagere og si ifra om at en uskreven regel har blitt brutt. denne kan også da komme inn under nettikette-regel nr om dårlig bruk av emnefelt, da det bør inneholde hva slags problem bruker har problemer med. for eksempel: Splinter Cell- grafikkproblemer.  dette vil da gi en bruker som da kan ha kompetanse til å hjelpe, en lyst til å gå inn på emnet og prøve å være med på feilsøkingen.

 

 

Mvh

 

For aktoratet

 

Espen F

 

Ikke misforstå meg feil, jeg irriterer meg også over topics som den du reagerte på, men jeg ville ha vært forsiktig med å rope ulv når man ikke har sine egne saker i orden. Det står vel noe i Retningslinjene om bumping oxo gjør det ikke?

Lenke til kommentar
joda. det er greit nok det.. men jeg reagerte på at nesten 40 stykker hadde vært innom og ikke fått ET svar. det var det jeg reagerte på. og det er første gang på mine 1600 poster at jeg har gjort noe som i det hele tatt bumper en tråd.

 

Liar, Liar, pant's on fire... din søppeltråd bumber... :lol:

 

 

Hjelp nå stakkar'n istedenfor å flame rompa av'n...

 

 

 

Flashpoint... :woot:

 

 

 

des,OUT!

 

(som egentlig har slutta på dette fjortis forumet, ikke gamer delen da, den er bra)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Men i alle lands og rike, er ikke dette et sted hvor man skal hjelpe?

Helt i orden at man sier ifra om feil man gjør/skriver, men man kan jo hjelpe for det..jeg blir helt matt!

håper du har fått hjelp for problemet ditt, for her fikk du jo det ikke. skal ha det spillet selv snart nå, håper det er så bra som det høres ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...