olar0701 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tatt med full blender 135 2.0. Synest bildet fungerer til tross for stor blender (ellers kanskje nettopp derfor??). Ødelegger strået i venstre bildekant? Totalt uinteressant? Let me know.. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Må si jeg savner et motiv, eller point of interest, her. Noen gresstuster gjør det ikke helt for meg... At 135L gir ypperlig mulighet til selektiv fokus kan jeg skrive under på Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Må si jeg savner et motiv, eller point of interest, her. Noen gresstuster gjør det ikke helt for meg...At 135L gir ypperlig mulighet til selektiv fokus kan jeg skrive under på Ser poenget med "point of interest" som forsåvidt mangler. Fokus ligger på et av "stråene" i forkant. Det som gjør bildet interessant i mine øyne er farger, lys og overgangen skarpt/uskarpt. Godt mulig at jeg har bommet i forhold til om bildet er interessant for andre - det er ikke første gang Lenke til kommentar
magnusgl Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg liker det! Vanskelig å gjøre slike bilder veldig spennende, men synes du har gjort en god jobb. Det fanget i det minste interessen min Synes forøvrig strået til venstre trekker litt for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Likte bildet jeg, ble iallefall sittende en stund å betrakte det og fundere litt over det.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fint avstemte farger og lys i bildet.. RandiA Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Syns bakgrunnen ble veldig bra, nettopp pga DOF'en. Jeg ser en trekant mellom det grønne som er i fokus, under plantene/blomstene, og de to "viftene" i bakgrunnen. Det som ødelegger er forgrunnen som er ute av fokus nede til høyre, og på midten i bakgrunnen. Det i forgunnen krever litt for mye oppmerksomhet. Det i bakgrunnen er forholdsvis greit nok, men det hadde kanskje blitt bedre uten. Endret 14. juli 2008 av Carny Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Syns bakgrunnen ble veldig bra, nettopp pga DOF'en.Jeg ser en trekant mellom det grønne som er i fokus, under plantene/blomstene, og de to "viftene" i bakgrunnen. Det som ødelegger er forgrunnen som er ute av fokus nede til høyre, og på midten i bakgrunnen. Det i forgunnen krever litt for mye oppmerksomhet. Det i bakgrunnen er forholdsvis greit nok, men det hadde kanskje blitt bedre uten. Takk for en reflektert tilbakemelding. Tror vi "tolker" bildet noenlunde likt. Muligens kunne jeg vunnet litt på å blende ned en smule og dermed fått et litt større skarphetsplan.. Lenke til kommentar
vlt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hmm, tenkte ved første øyekast at dette var uinteressant. Men etter å ha sett på det enda et par ganger, må jeg si at jeg liker det Fargene gjør bildet behagelig å se på. Bruk av liten DOF gjør bildet interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå