Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig trist for deg at du ikke har en far som stiller opp for deg alltid. Men jeg personlig ville ikke brukt så mye energi på det og latt meg deppa av det. Du har tross alt en mor som er glad i deg og stiller opp for deg. Mange har gjerne ikke det en gang.

 

Foreldre vil skuffe. De er like lite perfekt som resten av oss dessverre. Så er det bare opp til deg hvor mye du lar det plage deg.

Lenke til kommentar
Barnevernet ftw

 

Ingen vits i å kople inn barnevernet, tror ikke de rykker ut ved forsømmelse for å si det sånn.

 

Det er veldig trist å høre om fedre som setter seg selv som midtpunktet istedenfor sine barn, jeg har selv opplevd en far som ikke har holdt avtaler og som alltid skal ordne alt på sine egne premisser, og det er klart man blir påvirket av det. Som snublefot er inne på, må man bare ikke la seg presse. Når han ikke gidder å holde avtaler fordi det regner, er det noe feil. Hvis du gir uttrykk for at du ikke gidder å la deg flytte rundt som en sjakkbrikke, så kanskje, bare kanskje, han innser at han må yte litt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...