Gå til innhold

AKG K518 DJ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte AKG K 518 DJ på søndagen (i Sverige, der var butikkene oppe..) Jeg syntes det var god lyd, men for min del satt det for stramt på hodet (blir sikkert bedre etter å ha brukt det litt ;)), etter å ha brukt det i 20-30 min hadde jeg vondt i hodet... men jeg har stort hode da ;P

 

Jeg syntes det var bra headset for penga =D

Hvis du skal kjøpe: beste pris jeg har sett er på CDON ;)

 

Edit:

Sant SvennAndre. Veldig lyddempende!

Endret av Karl_Evald
Lenke til kommentar

Har dette selv, og har hatt det noen måneder nå. Er veldig fornøyd med det, funker fint på farta (har reist utrolig mye siste halvåret).

 

De demper mye støy, hører ikke at folk kommer inn på rommet mitt og roper og prøve å få kontakt med meg.

 

Alt i alt, er det et konge headsett til den prisen. Kjøpte selv via cdon.com, anbefales!

Lenke til kommentar
Har dette selv, og har hatt det noen måneder nå. Er veldig fornøyd med det, funker fint på farta (har reist utrolig mye siste halvåret).

 

De demper mye støy, hører ikke at folk kommer inn på rommet mitt og roper og prøve å få kontakt med meg.

 

Alt i alt, er det et konge headsett til den prisen. Kjøpte selv via cdon.com, anbefales!

 

skal kjøpe via cdon:P men jeg er 12, så vet ikke om de sitter så stramt på meg>D

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte AKG K 518 DJ på søndagen (i Sverige, der var butikkene oppe..) Jeg syntes det var god lyd, men for min del satt det for stramt på hodet (blir sikkert bedre etter å ha brukt det litt ;)), etter å ha brukt det i 20-30 min hadde jeg vondt i hodet... men jeg har stort hode da ;P

 

Jeg syntes det var bra headset for penga =D

Hvis du skal kjøpe: beste pris jeg har sett er på CDON ;)

 

Edit:

Sant SvennAndre. Veldig lyddempende!

 

Hvor mye ga du for det?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte AKG K 518 DJ på søndagen (i Sverige, der var butikkene oppe..) Jeg syntes det var god lyd, men for min del satt det for stramt på hodet (blir sikkert bedre etter å ha brukt det litt ;)), etter å ha brukt det i 20-30 min hadde jeg vondt i hodet... men jeg har stort hode da ;P

 

Jeg syntes det var bra headset for penga =D

Hvis du skal kjøpe: beste pris jeg har sett er på CDON ;)

 

Edit:

Sant SvennAndre. Veldig lyddempende!

 

Hvor mye ga du for det?

 

Jeg betalte 500 svenske (435 norske), og jeg fikk de 100 kr billigere forde de var utstillingsmodell.. kjøp på CDON, du får de nesten like billig der ;)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte AKG K 518 DJ på søndagen (i Sverige, der var butikkene oppe..) Jeg syntes det var god lyd, men for min del satt det for stramt på hodet (blir sikkert bedre etter å ha brukt det litt ;)), etter å ha brukt det i 20-30 min hadde jeg vondt i hodet... men jeg har stort hode da ;P

 

Jeg syntes det var bra headset for penga =D

Hvis du skal kjøpe: beste pris jeg har sett er på CDON ;)

 

Edit:

Sant SvennAndre. Veldig lyddempende!

 

Hvor mye ga du for det?

 

Jeg betalte 500 svenske (435 norske), og jeg fikk de 100 kr billigere forde de var utstillingsmodell.. kjøp på CDON, du får de nesten like billig der ;)

 

Bestilte på fredag kommer i posten tirsdag eller onsdag>D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...