Gå til innhold

Handle t-skjorter fra XKCD


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte for litt siden noen t-skjorter fra www.xkcd.com, og dem sender med vanlig post uten sporingsnummer... Noen som har erfaring med å kjøpe noen av dems t-skjorter?

 

De har «noe» lang planlagt postgang synes jeg, men vanlig post uten sporing fra langt unna kan vel ta litt tid...

 

We've received your order

information. Your order should ship in 24 to 72 hours and will arrive

within 5-7 weeks (usually sooner).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatering:

T-skjortene kom fram i dag, totalt brukte de 12 dager fra XKCD til Oslo, da hadde begge konvoluttene blitt åpnet av tollvesnet.

 

Jeg gjorde bestillingen i to omganger for å få fire t-skjorter tilsendt under NOK 200,- grensa, men ikke sikkert det var nødvendig da XKCD ikke skrev noe hverken på konvolutten eller inni om verdien på innholdet.|

Lenke til kommentar
Tollvesnet tar alltid den lappen hvor verdien er oppgitt.

 

OK, men var sånn lapp hvor inni en plastlomme utenpå konvolutten, hvor det sto hva som var inni, her var prisene ikke oppgitt og denne plastlommen var ikke åpnet.

 

Ellers var konvolutten stemplet med «åpnet for fortolling»

Lenke til kommentar

Muligens feilpostet ja, men XKCD sine t-skjorter er i aller høyeste grad datarelaterte :p

 

Vel den egentlige grunnen, var vel at jeg ikke har vært stort innom forumet siden omorganiseringen, og av gammelvane ville bruke «webshop» saken under hardware :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...