Gå til innhold

World of warcraft live botting -.-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Honorgrind nå for tiden er latterlig. Er ikke en grind engang.

"Før i tiden", når man måtte grinde dag ut dag inn for å beholde ranken din så du i det heletatt kunne equippe utstyret du hadde kjøpt ved en viss rank, DET var grind.

Og DET var ikke latterlig synes du? :p

Skrevet
Folk jukser i spill, overalt. Og de unnskylder seg med det samme hele tiden. "Hvorfor skal ikke JEG få det, uten å sløse mye tid?"

Personlig, syns jeg folk som bruker boter og sånt for å oppnå noe i spillet, burde tenke seg om en gang til hva i f. de vil med et spill de ikke spiller.

Halve meninga er jo å BYGGE OPP karakteren din!

lite gøy å spille en ferdig karakter, nei?

Nok en person som utaler seg selvom han er fullstendig clueless og tenker mer på flaming enn hvordan og ikke minst hvorfor bottere nettopp botter...

Kom med noe litt mer konstruktivt enn "De som jukser er dumme!", har forresten fremdeles til gode å møte en botter som "unskylder" seg i det hele tatt, de vet godt hva de gjør og hvilken risk de tar, folk som føler de må rettferdig gjøre bottingen sin bør ikke botte i det hele tatt

Skrevet
Nok en person som utaler seg selvom han er fullstendig clueless og tenker mer på flaming enn hvordan og ikke minst hvorfor bottere nettopp botter...

Kom med noe litt mer konstruktivt enn "De som jukser er dumme!", har forresten fremdeles til gode å møte en botter som "unskylder" seg i det hele tatt, de vet godt hva de gjør og hvilken risk de tar, folk som føler de må rettferdig gjøre bottingen sin bør ikke botte i det hele tatt

Clueless?

Kan du gi meg en eneste god grunn til å bote? Bottere gjør det ganske enkelt for å komme til sluttspillet, unngå det "kjedelige grindingen". Er det for mye grinding sier du? Javel, gir det deg rett til å jukse?

Konstruktivt?

Hva med å komme noe konstruktivt selv, isteden for å beskylde meg for å være clueless og totalt uten peiling. Hva med å faktisk gi oss en god nok grunn som støtter ditt valg om å bryte spillets regler?

Personlig, syns ikke jeg noe som helst støtter bryting av spillets regler. Enten følger du relgene, eller så spiller du noe annet.

Skrevet
Folk jukser i spill, overalt. Og de unnskylder seg med det samme hele tiden. "Hvorfor skal ikke JEG få det, uten å sløse mye tid?"

Personlig, syns jeg folk som bruker boter og sånt for å oppnå noe i spillet, burde tenke seg om en gang til hva i f. de vil med et spill de ikke spiller.

Halve meninga er jo å BYGGE OPP karakteren din!

lite gøy å spille en ferdig karakter, nei?

Enig

Skrevet (endret)

Clueless?

Kan du gi meg en eneste god grunn til å bote? Bottere gjør det ganske enkelt for å komme til sluttspillet, unngå det "kjedelige grindingen". Er det for mye grinding sier du? Javel, gir det deg rett til å jukse?

Konstruktivt?

Hva med å komme noe konstruktivt selv, isteden for å beskylde meg for å være clueless og totalt uten peiling. Hva med å faktisk gi oss en god nok grunn som støtter ditt valg om å bryte spillets regler?

Personlig, syns ikke jeg noe som helst støtter bryting av spillets regler. Enten følger du relgene, eller så spiller du noe annet.

Har fremdeles til gode å bryte spillets regler(bra du har fulgt topicet, er hele 3 sider å lese), og hva faen er det med deg og "en god grunn". Bottere driter vel langt faen i om dem har noen god grunn eller ikke, derav "clueless"!

Juks skjer i alle spill, noen jukser i monopol, andre jukser i wow... og slik kommer det ALLTID til å være i multiplayer spill. Om du ikke tåler det så er det du som må spille noe annet.

Si meg nå, hva er det i det du sier som er konstruktivt? "Botting er juks og juks er dumt", alle vet det, og de det gjelder bryr seg ikke...hva har du da bidratt med?

Akkurat det å botte sin første char opp til 70 blir nok for dumt, menmen, somsagt deres valg selvom jeg ikke helt ser jeg skjønner poenget. Men de botterne som har handlvla til 70 ørten ganger allerede, so what om dem botter? dem kan fremdeles spille.

Har en kamerat som har en 70 druid horde og alliance side på en normal server, disse har han hatt siden før blizzard åpnet for server transfer, og hadde han visst at man ikke kan bytte fra normal til PvP så hadde han ikke hatt dem på normal server in the first place, han har i ettertid lvla opp en av hver class(men 2xshamans), untatt druid, horde side, by hand, på den pvpservern jeg spiller på. Men han bestemte seg (til slutt) for at druid virkelig var hans class og han begynte å lvle opp nok en druid, men nå på pvpservern. Da han kom til 30 bestemte han seg for at han heller ville botte den opp ettersom han allerede hadde en 70 druid.

Ok, rettferdiggjør dette juks? Nei, og det er ikke det jeg påstår heller! Men har jeg forståelse for at han valgte å botte? Ja!

Honor botting er jeg forsåvidt ingen stor fan av, men som en annen sier tidligere her, heller bottere enn de leecherne som camper cave...

edit:

Risk og risk, er du 13-16 og har en rik pappa. Så er det sikkert fristende og botte når du har spillt i 3 uker og er i level 24.

Juks er juks!

Nok en gang....clueless, og den "Alle som botter er 14izzer" saken er bare soooo old! og MANGE av de som botter har GARANTERT ørten flere håndlvla chars enn det du noen gang kommer til å få

Edit 2: Bare uthever dette litt så jeg slipper å gjenta det jeg sier enda flere ganger! Bottere flest VET de ikke har noen GYLDIG grunn til å jukse, men de gjør det uansett, dette handler ikke om å rettferdiggjøre botting!

Endret av Dkdaffy
Skrevet (endret)
Juks skjer i alle spill, noen jukser i monopol, andre jukser i wow... og slik kommer det ALLTID til å være i multiplayer spill. Om du ikke tåler det så er det du som må spille noe annet.

Åja. Unnskyld. Siden det alltid vil forekomme, så er det vel greit... Akkurat sånn som drap, ran, prostituering, doping og diverse andre ting samfunnet har hatt i tusner av år. Det vil jo alltid forekomme, og liker du det ikke, kan du bare gå vekk. Ja.

Si meg nå, hva er det i det du sier som er konstruktivt? "Botting er juks og juks er dumt", alle vet det, og de det gjelder bryr seg ikke...hva har du da bidratt med?

Jeg har bidratt med min mening. Hva ellers skal jeg komme med? Juks er dumt. Du får deg noe du ikke har jobbet for. Du får noe ufortjent, på lik linje med de som kjøper gull, ferdig-levlet karakterer, eller karakterer via EBay. Er det OK? Vil vi spille spill hvor den med størst pengepung troner øverst?

--

Jeg har selv hatt en drøss med level 60 og 70 karakterer spredt ut over en hel haug med servere. Og ja, å levle en karakter du har spilt før ER kjedelig. Jeg har tre forskjellige kopier av samme prest med samme spec, og det var først på server nr. 3 at jeg ble 70. Jeg har også to stk Druider, begge på level 70.

Men å jukse for å få det? Nei. Hvorfor skal du, bare fordi du har spilt mye, få større rettigheter enn andre? Hvorfor skal ikke du levle en karakter, som alle andre, uansett antall du har fra før?

Ja, jeg skjønner det er fristende å jukse. Det er alltid fristende å jukse. Det er mennesklig.

I de "gode gamle dager", så var det faktisk gøy å delta i Battlegrounds. Store lag som sloss mot hverandre, spredt og samlet.

Nå, derimot, om du er heldig, så er bare halve laget ditt botter, mens resten er folk som prøver å få seg nok honour. Hva skjer? Jo, det laget med minst botter vinner. Jippy....

Endret av Slimda
Skrevet (endret)
Nå, derimot, om du er heldig, så er bare halve laget ditt botter, mens resten er folk som prøver å få seg nok honour. Hva skjer? Jo, det laget med minst botter vinner. Jippy....

Slik er det lenge siden det har vært. Sjeldnere at jeg ser bg bots nå.

Endret av Inxs
Skrevet

Jeg har håndlevla 70 warrior, 70 druid, 2x 70 mages og 2x 70 paladins samt hunter og rogue til 60. Når botter jeg opp enda en paladin på en annen konto siden jeg føler Paladin er den klassen jeg vil satse på i wrath, men nå som en annen faction. Så til dere som sier at folk som botter ikke kan spille klassen sin.

In your face!

Skrevet
Jeg har håndlevla 70 warrior, 70 druid, 2x 70 mages og 2x 70 paladins samt hunter og rogue til 60. Når botter jeg opp enda en paladin på en annen konto siden jeg føler Paladin er den klassen jeg vil satse på i wrath, men nå som en annen faction. Så til dere som sier at folk som botter ikke kan spille klassen sin.

In your face!

Det finnes jo selvsagt unntak.

Skrevet

Jepp, drap, mord og voldekt er jo nesten like stort samfunnsproblem som botting! YOU found the answer! Nei serriøst, du feiler fremdeles i å "ta poenget", men om du har lyst til å sitte å "uffe deg" over alle bottene i wow så værsågod, det er deg og spillegleden din det går utover, men det at de botter gjør dem på ingen måte til kriminelle slik det virker som du ser på dem.

Og lykke til i kampen mot juks i spill da! Den har pågått lenge, og tilnå kun feilet(og det vil den sikkert fortsette å gjøre, akkurat som det fortsatt vil pågå drap, ran whatever), vi lever i en virkelighet, ikke teletubbi land...trist men sant.

Åja. Unnskyld. Siden det alltid vil forekomme, så er det vel greit...

Wow....du er sinnsykt sen! Vi tar det en gang til!

Edit 2: Bare uthever dette litt så jeg slipper å gjenta det jeg sier enda flere ganger! Bottere flest VET de ikke har noen GYLDIG grunn til å jukse, men de gjør det uansett, dette handler ikke om å rettferdiggjøre botting!
Skrevet
Spillet er lagd for at folk skal ha det gøy. Så lenge de har det gøy og ikke ødelegger for andre kan de imo gjøre hva de vil.

Spillet er vel strengt tatt lagd for at blizzard skal tjene penger :p

Skrevet

In your face!

Det at du har håndlevla so mange klasser, gjer deg ingen "rett" til å bruke botting. Men det du seier da, er at du MÅ? ha enda ein paladin, kun fordi den skal vere ein anna faction? Jaja.

Skrevet

Jeg er enig i at man bør slippe å gå gjennom den samme contenten om og om igjen bare for å kunne prøve ut en ny klasse på lvl70. Men, botting er ikke løsningen siden de har så mye negative konsekvenser. Da er det bedre å prøve å snakke fornuft med Blizzard.

Skrevet
Jeg er enig i at man bør slippe å gå gjennom den samme contenten om og om igjen bare for å kunne prøve ut en ny klasse på lvl70. Men, botting er ikke løsningen siden de har så mye negative konsekvenser. Da er det bedre å prøve å snakke fornuft med Blizzard.

det har jeg prøvd, spilte horde og alle kompisane min spilte ally, så lurte på om jeg kunne bytte over, kunne få en naken ( uten gear lvl 60) dette var rett før tbc. men det kunne dem ikke. så sa jeg at jeg kunne betale litt for å få fiksa det. nei dem kunne ikke.

endte med at jeg fikk powerlvl en til lvl 55, så spilte jeg siste lvls opp til 60 før tbc kom ut.

en rekker ikke spille opp selv når man har jobb, hus,kone,barn osv. spiller kun 1-2 timer hver kveld. da sier det seg selv.

men har lvl opp til lvl 70 no selv 2 stk. til 60+ 4 stk, så mener jeg kan godt om div for å sleppe å spille Enda en gang til kun får å komme seg opp til topp lvl for å spille pvp.

min mening da ivertfall

Skrevet

Ja. Jeg er enig i at sånt tar alt for lang tid. Ironisk nok så hadde jeg sikkert spillt mer hvis jeg hadde hatt flere klasser på 70 å velge mellom.

Det beste hadde vært hvis WoWcommunitien hadde stilt seg litt mer på bakbeina angående dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...