Pallantir Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Ja, jeg mener ikke at den dekker kjøpet av utvidelsespakken, men om den dekker spill der når man kjøper pakken? Min sønn på 12 har lyst til å kjøpe livstidsmedlemskap (og har penger til det etter å ha spart), men hvis den ikke dekker utvidelsene, er det jo ikke så mye vits...
Autokrator Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Likevel om du kjøper en utvidelsespakke når det kommer dekker livstidskontoen alle månedlig avgifter, med eller uten expansions. (Har det selv, så forsikret meg om dette.)
Pallantir Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Takk for kjapt svar! Det vil glede pøbelen...
Pallantir Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 (endret) Men i...! Jeg finner ikke livstidskonto der lenger! Det skulle jo være ut juli. Har du sett hvor man kan gjøre det? Edit: Har funnet det. Man må bare trykke på "engangsbetalinger" under kontoen. Men det er to stykker der, en til 299 dollat og en til 240. Har sendt mail til Codemasters, så får vi se hva som er forskjellen. Endret 13. juli 2008 av Pallantir
Autokrator Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Du snakker om codemasters.com/cog? Fant denne tråden til deg, du burde finne svaret der.
Pallantir Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Ah, takk! Jeg får se hva Codemasters sier om de to forskjellige prisene. Hadde jeg bare fått E-postvarsel om det svaret ditt før, ville jeg sluppet å lete sån
Khogn Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Du kan gjerne poste svaret her. Jeg er også interessert i å kjøpe livstidmedlemskap.
Pallantir Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Måtte til slutt ringe dem. Det riktige er følgende prosedyre: Make payment, Make a single instant payment, PayPal, Lifetime membership - No further subscription fees - $240.75. Det er også en til 299 dollar, men bruk den til 240 så lenge den fins. Det er "anniversary special" (omtrent som en slesk selger i syden, "special price, just for you..."). Dermed er man livstidsmedlem. Funket ikke her nå, det er noe rart med PayPal, men jeg regner med å få det til senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå