Gå til innhold

Flytte CSS over fra gammel steam konto til ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt meg The Orange Box og lagde meg en ny Steam konto med den, men har en gammel Steam konto med CSS på så jeg lurte på om det var mulig og slette den gammle slik att jeg fikk lagt CSS på den nye kontoen min? :)

Takk for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor la du ikke bare til The Orange Box til din eksisterende konto da?

Tror jeg glemte att jeg hadde en :blush:

Det er ikke mulig å flytte, men koster ikke nytt CS:S bare 20 $ = ca 100 kr da :)

Skrevet

Hvordan kan dere si dette? Etter hva jeg vet, kan du ta bilde av produktnøkkelen din og sende den til Steam Support (også med hva du ønsker å gjøre). Det fungerer også å sende de elektronisk kvittering - om du kjøpte det via Steam.

Lykke til! :)

Skrevet
Hvordan kan dere si dette? Etter hva jeg vet, kan du ta bilde av produktnøkkelen din og sende den til Steam Support (også med hva du ønsker å gjøre). Det fungerer også å sende de elektronisk kvittering - om du kjøpte det via Steam.

Lykke til! :)

Oki takk :thumbup: Har gjort det en annen gang for da var de en som fikk tak i kontoen min og skifta passord, og da fikk jeg den tilbake. Får prøve dette denne gangen også da ^^

Skrevet (endret)

Kom til å skrive ett svar her, begynner å bli trøtt, kunne sverge på jeg fant den i "Ubesvarte tråder". Beklager;)

Endret av Xnug3n
Skrevet

dette kan være mulig ved og registrere den gamle cd keyen på den nye accounten.

en venn av meg gjorde dette etter han ble vac bannet, og fikk faktisk registrert den selv om det ikke skal være mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...