Gå til innhold

Sette opp Ad Hoc-nettverk mellom PC og DS med ICS?


Anbefalte innlegg

Hallois! Jeg har en lokal tilkobling på en PC i tillegg til en trådløs. Jeg bruker den lokale for å gå på internett, så jeg tenkte da å opprette en ad hoc-kobling med Internet Connection Sharing (ICS), slik at jeg kan spille online med min DS. Jeg tror jeg har gjort alt riktig mtp å opprette nettverket, men det er mulig jeg ikke har alle innstillingene i orden. Jeg får uansett feilkode 51300 på DS'en.

 

Leste litt om 51300 og det skal tyde på en feil på WEP-key'en, men til og med når jeg oppretter et helt åpent nettverk, får jeg 51300-feil.

 

Har noen gjort dette hjemme, og kan muligens hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Eg og slit med det same problemet med både Nintendo DS og Wii. Eg har satt opp eit ad-hoc, trådlaust nett på ein bærbar pc, og det fungerer fint med å tilkople ein anna pc til PCen, men får problem når eg prøver Wii eller nintendo DS. Sjølv om eg har satt opp det same manuelle IP-oppsettet som eg har brukt på den andre PCen. Har prøvd både med og utan kryptert nettverk men får berre 51300 feilmelding.

 

Eg har søkt rundt på forum, men har sett at ingen har fått til det med Ad-hoc nettverk mot Wii/DS. Viss nokon har fått det til så må du seie i frå korleis eg kan få det til.

 

Eg har berre eit USB 3G modem som internettilgang på PC. Vil det fungere viss eg kjøper ein trådlaus ruter og delar internettforbindelsen mot ruteren?

Lenke til kommentar
Eg og slit med det same problemet med både Nintendo DS og Wii. Eg har satt opp eit ad-hoc, trådlaust nett på ein bærbar pc, og det fungerer fint med å tilkople ein anna pc til PCen, men får problem når eg prøver Wii eller nintendo DS. Sjølv om eg har satt opp det same manuelle IP-oppsettet som eg har brukt på den andre PCen. Har prøvd både med og utan kryptert nettverk men får berre 51300 feilmelding.

 

Eg har søkt rundt på forum, men har sett at ingen har fått til det med Ad-hoc nettverk mot Wii/DS. Viss nokon har fått det til så må du seie i frå korleis eg kan få det til.

 

Eg har berre eit USB 3G modem som internettilgang på PC. Vil det fungere viss eg kjøper ein trådlaus ruter og delar internettforbindelsen mot ruteren?

 

Jeg vet ikke om dette er noe som du kunne hatt nytte av:

DIR-451

Lenke til kommentar
Eg og slit med det same problemet med både Nintendo DS og Wii. Eg har satt opp eit ad-hoc, trådlaust nett på ein bærbar pc, og det fungerer fint med å tilkople ein anna pc til PCen, men får problem når eg prøver Wii eller nintendo DS. Sjølv om eg har satt opp det same manuelle IP-oppsettet som eg har brukt på den andre PCen. Har prøvd både med og utan kryptert nettverk men får berre 51300 feilmelding.

 

Eg har søkt rundt på forum, men har sett at ingen har fått til det med Ad-hoc nettverk mot Wii/DS. Viss nokon har fått det til så må du seie i frå korleis eg kan få det til.

 

Eg har berre eit USB 3G modem som internettilgang på PC. Vil det fungere viss eg kjøper ein trådlaus ruter og delar internettforbindelsen mot ruteren?

 

Jeg vet ikke om dette er noe som du kunne hatt nytte av:

DIR-451

Jo, det hadde sikkert fungert det. men no var eg litt treg med å lese svaret ditt, så i dag har eg fått bestilt ein liknande ruter. http://www.dovado.com/ håpar den vil fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...