kjermy Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg kan ikke oppdatere fra versjon 1.0.228 til 1.2 :S Det kommer kun en feilmelding Patch Error: Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match Hva må jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Feil patch. Prøv den du finner ett hakk lenger nede på Oblivionsiden. "UK patchen", gjorde det for meg Siter Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Husk å lukke alle åpne vinduer og programmer først. Siter Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har fått det til..... Men jeg måtte installere shivering isles etter jeg hadde patcha det.... Siter Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Måtte? Forklar. Siter Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Etter jeg hadde patcha, så kome jeg inn i spillet, men med en gang jeg loadet en savegame, eller starta new game så klikka spillet..... Når jeg installerte shivering isles, så funka det plutselig fjell... Siter Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Høyst merkverdig Siter Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Kan ikke være at det mangla en fil som SI instalerte tilbake igjen da? Siter Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Forklarte litt dårlig..... Jeg fant den "riktige" patchen, og den ble installert greit... Men når jeg skulle inn i en savegame, så krasja spillet.... Jeg kunne ikke starte nytt spill heller.... Så installerte jeg shivering isles, og da kunne jeg gå inn i savegamene... Siter Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Husk å lukke alle åpne vinduer og programmer først. Behøver ikke det. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.