robiwan Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Har akkurat startet opp Twilight Princess, mener og ha fått med meg at det finnes steder i spillet hvor man ikke bør save? Stemmer det og i såfall hvor. NB: Prøv å ikke spoil for mye her, bruk spoilere og skriv gjerne slik: Etter ca spill tid Hvor hva som skjer og hvor man ikke skal save som f.eks: Etter ca 1 times spill tid Du blir ulv, og bør ikke save når du er på vei til tårnet(bare et eksempel, trur ikke det er noe feil å save her )
kilik Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Har riktignok ikke fullført spillet, men har ikke merket meg at det er steder du ikke bør save.
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 er ikke som pop (ugh) du kan save hvor enn du vil
Szmekken Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 I den amerikanske versjonen er det så vidt jeg vet to steder en ikke skal save, for så å skru av, da dette medfører at en ikke kommer seg videre. Dette er vel etter en bro, og i rommet der en finner kanonen. I den europeiske versjonen derimot, er vel dette patchet, så det skulle ikke by på noen problemer.
Krissman Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 (endret) jeg fikk mye stress når jeg ikke henta alle light dyra eller hva faen de er nede i hyrule lake før jeg reiste videre og jeg hadde ikke warping ned dit. tok lang tid å finne sånn gress men gikk jo:P Endret 13. juli 2008 av Krissman
unwill Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Stod på selve Nintendo.no at man ikke bør lagre i det rommet med en gigantisk kanon, da kan du ikke forlate rommet. Har også hørt av folk som sitter fast ETTER 2. dungeon, da man kan havne på feil side av en bro når man starter. Men har også hørt at det har blitt patchet i Zelda TP i senere tid.
Ollie2 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Har et lite OT spm: Finnes det en måte å spille bossene på nytt på, for moro skyld? Husker det gikk an i Majora's Mask, som jeg brukte mye tid på
Sekai-ichi Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 med nintendoDD kan du få bossene fra pausemenyen, så lenge romet er stort nok (field) så kan du sloss mot bossene. men du trenger masters quest da
BiB Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Ikke save i rommet med den store kanoen! Her bør man ikke save...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå