Gå til innhold

Zelda Twilight Princess - Steder man ikke bør save?

robiwan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat startet opp Twilight Princess, mener og ha fått med meg at det finnes steder i spillet hvor man ikke bør save? Stemmer det og i såfall hvor.

NB: Prøv å ikke spoil for mye her, bruk spoilere og skriv gjerne slik:

Etter ca spill tid

Hvor hva som skjer og hvor man ikke skal save

som f.eks:

Etter ca 1 times spill tid

Du blir ulv, og bør ikke save når du er på vei til tårnet(bare et eksempel, trur ikke det er noe feil å save her ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den amerikanske versjonen er det så vidt jeg vet to steder en ikke skal save, for så å skru av, da dette medfører at en ikke kommer seg videre. Dette er vel etter en bro, og i rommet der en finner kanonen.

I den europeiske versjonen derimot, er vel dette patchet, så det skulle ikke by på noen problemer.

Skrevet (endret)

jeg fikk mye stress når jeg ikke henta alle light dyra eller hva faen de er nede i hyrule lake før jeg reiste videre og jeg hadde ikke warping ned dit. tok lang tid å finne sånn gress men gikk jo:P

Endret av Krissman
Skrevet

Stod på selve Nintendo.no at man ikke bør lagre i det rommet med en gigantisk kanon, da kan du ikke forlate rommet.

Har også hørt av folk som sitter fast ETTER 2. dungeon, da man kan havne på feil side av en bro når man starter.

Men har også hørt at det har blitt patchet i Zelda TP i senere tid.

Skrevet

Har et lite OT spm: Finnes det en måte å spille bossene på nytt på, for moro skyld? Husker det gikk an i Majora's Mask, som jeg brukte mye tid på :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...