Gå til innhold

tråden om deadliest catch alaskan storm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hehe lasta dette spillet ned får noen dager siden, viss du er ekstremt glad i fiske så er dette spillet greit nok, men viss ikke så herregud

ja, men no va vell denne tråden ment for de som liker spillet. og er ekstremt glad i å fiske.

Skrevet
:!:
då bler d spel på meg!

kult. vi må få høre hvordan det går med deg på havet og hvorsdan båt du har. osv

ja får sjå på d

Skrevet
noen som har fisket litt?

Har pause for tiden, men skal starte opp på vanskeligste grad når jeg kommer i humøret igjen.

Fornøyd med Cornelia Marie eller?

ja er fornøyd med båren. men synes det var mye feil på den

Skrevet

nå har eg begynnt på spelet, virke som eit kjekt spel. eg har begynnt med Sea Star, någen så har erfaringar med den? eg har hatt ein del elektroniske feil på ann men ellers så fungere ann bra :D

Skrevet
er det mulig at noen kan bidra med noen screens? hadde vært kult og se hvordan det så ut.

Btw! Timebandit er jo klart kulest!

Time Bandit er dessverre ikke med. Tror iallefall ikke det.

Skrevet
Opplevde det selv. Var det mindre problemer med Northwestern eller?

northwestern hadde mindre feil enn cornelia marie, ja.

time bandit er ikke med i spillet. du kan velge imellom, sea star, bering star, northwestern(125fot),cornelia marie(153fot), shellfish(99fot).

shellfish er i minste laget for beringhavet. mens Northwestern og cornelia marie er passe. men de er kanskje enda litt liten for beringhavet. været i beringhavet kan snu ifra stille til sterk kuling på femøringen. (men nå er ikke sterk kuling noe å snakke om i beringhavet, vent heller til sesong 5)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...