datafreak15 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 kor får eg kjøpt spelet d lure eg litt på? e d komt i salg ennå? det får du kjøpt hær: http://www.amazon.com/Deadliest-Catch-Alas...c/dp/B0017S2S0Y
Xp3ri3nZ Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 hehe lasta dette spillet ned får noen dager siden, viss du er ekstremt glad i fiske så er dette spillet greit nok, men viss ikke så herregud
datafreak15 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 hehe lasta dette spillet ned får noen dager siden, viss du er ekstremt glad i fiske så er dette spillet greit nok, men viss ikke så herregud ja, men no va vell denne tråden ment for de som liker spillet. og er ekstremt glad i å fiske.
datafreak15 Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 vett nogen ka systemkravå e? ikke så store. ' Windows XP, Vista Processor : 2 GHz Pentium 4 RAM : 512 MB Video Card : GeForce 5900 or ATI 9600 Pro with 128 MB of video RAM
datafreak15 Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 :!: då bler d spel på meg! kult. vi må få høre hvordan det går med deg på havet og hvorsdan båt du har. osv
sveisar Skrevet 10. september 2008 Forfatter Skrevet 10. september 2008 :!: då bler d spel på meg! kult. vi må få høre hvordan det går med deg på havet og hvorsdan båt du har. osv ja får sjå på d
KinG^KaoZ Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Funny fact! Onklen til kompisen min er med i Deadliest Catch Funny fact: Sig hansen og de folka har besteforeldre rett borti gata her
Villanden Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 noen som har fisket litt? Har pause for tiden, men skal starte opp på vanskeligste grad når jeg kommer i humøret igjen. Fornøyd med Cornelia Marie eller?
datafreak15 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 noen som har fisket litt? Har pause for tiden, men skal starte opp på vanskeligste grad når jeg kommer i humøret igjen. Fornøyd med Cornelia Marie eller? ja er fornøyd med båren. men synes det var mye feil på den
Villanden Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Opplevde det selv. Var det mindre problemer med Northwestern eller?
sveisar Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 nå har eg begynnt på spelet, virke som eit kjekt spel. eg har begynnt med Sea Star, någen så har erfaringar med den? eg har hatt ein del elektroniske feil på ann men ellers så fungere ann bra
Grimrevenger Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 er det mulig at noen kan bidra med noen screens? hadde vært kult og se hvordan det så ut. Btw! Timebandit er jo klart kulest!
Villanden Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 er det mulig at noen kan bidra med noen screens? hadde vært kult og se hvordan det så ut.Btw! Timebandit er jo klart kulest! Time Bandit er dessverre ikke med. Tror iallefall ikke det.
datafreak15 Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Opplevde det selv. Var det mindre problemer med Northwestern eller? northwestern hadde mindre feil enn cornelia marie, ja. time bandit er ikke med i spillet. du kan velge imellom, sea star, bering star, northwestern(125fot),cornelia marie(153fot), shellfish(99fot). shellfish er i minste laget for beringhavet. mens Northwestern og cornelia marie er passe. men de er kanskje enda litt liten for beringhavet. været i beringhavet kan snu ifra stille til sterk kuling på femøringen. (men nå er ikke sterk kuling noe å snakke om i beringhavet, vent heller til sesong 5)
Villanden Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 datafreak15, ga du båten din andre farger eller? hvilken vanskelighetsgrad spiller du på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå