mr.sQderlind Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Har bare et lite spørsmål angående når man spiller! Hvordan viser jeg skrivebordet mens jeg spiller? Hva er enklest å gjøre? takker for all hjelp=) Edit: Med dette mer jeg ikke å gå til skrivebordet mens spillet står på! Det jeg mener er at spillet vises mens jeg kanj sjekke msn osv! At jeg ser skrivebordlinja nederst på skjermen liksom! Så vanskelig å forklare:P Endret 14. juli 2008 av mr_Soderlind
Zlash Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Spørs hvilket spill du spiller det. Det enkleste er om spillet støtter å spille i "Windowed" modus. Gjør det ikke det er det straks litt mer komplisert.
Bjonski Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 alt + tab, eller trykke på knappen med windows logo
Vemund Veien Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Eller ctrl-escape. Gjer det samme som windows-knappen, men betre.
TRS Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Eller "Win"+D, samme effekt som "Show Desktop"-knappen.
BaronSlask Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Noen ganger må man faktisk trykke CTRL+ALT+DEL for å få fram task manageren også trykke inn ALT+TAB for å komme seg til skrivebordet. Spørs hvor kranglete spillet er.
mr.sQderlind Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Spørs hvilket spill du spiller det. Det enkleste er om spillet støtter å spille i "Windowed" modus. Gjør det ikke det er det straks litt mer komplisert. Går mest i CSS å sånt da:P Så skal vel egentlig ikke være så vanskelig, får jeg får jo den muligheten om jeg vil kjøre spillet i fullscreen elr i ei rute liksom:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå