J@cob Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Nettop fått fiksa pc'en. Mer minne og alt, woho! Det jeg lurer på nå er: Hvordan står det til med Gothic III? Det kjærlige spillet som vi alle vet ble rushet ut for tidlig og voldtat under prossesen. Har noen magiske patcher kommet ut, eller føles det fortsatt ut som at noen binder deg fast til en stol og foretar massiv bukkake på deg når du prøver å spille?
Hammarhaus Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 (endret) Etter community patchene, ble Gothic III spillbart, med nesten ingen "hakking". Til meg så kjørte det veldig glatt. Jeg anbefaler deg å prøve Gothic III igjen Her kan du finne siste community patch'en. Endret 9. juli 2008 av U-F!G
nullet6 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 (endret) Enig! Runna det faktisk forrige uke... utrolig gøy å traske rundt og utforske, men det er fortsatt noen få småkjipe ting og musetastene dine blir nok ganske slitt etter hvert... Uansett likte jeg det godt... lykke til med spillinga Endret 10. juli 2008 av nullet6
whaley Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Starta med Gothic 3 i forrige uke, installerte siste patch 1.6, og spillet fungerer helt greit. Det stutrer/hakker litt når jeg skifter "sone" eller noe lignende, men bortsett fra det har jeg ingen store problemer.
XE800 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Hos meg så fryser det innimellom, for et sekund eller to. Innbilder meg at jeg har community patchen også. Er dette vanlig?
whaley Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Samma her, tror det er et vanlig problem.. Trodde kanskje det var fordi jeg sprang mellom "soner", men kan godt være noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå