Gå til innhold

Spille egen musikk i spill.


mhm.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat no e det bare Super Stardust HD og Pain som funker i, men ikkje igjennom In-game xmb. I morgen kommer Burnout til å få custom music. Flere spill vet eg ikkje noe om.

Det e opp til hver utvikler om de vil bruke eller ikkje. En del vil jo bruke sin egen musikk.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Akkurat no e det bare Super Stardust HD og Pain som funker i, men ikkje igjennom In-game xmb. I morgen kommer Burnout til å få custom music. Flere spill vet eg ikkje noe om.

Det e opp til hver utvikler om de vil bruke eller ikkje. En del vil jo bruke sin egen musikk.

 

Skulle gått ann på Tekken :)

Lenke til kommentar
Skulle gått ann på alle spill! Hva er vitsen med å la utviklerne bestemme, ffs bare la oss spille vår egen musikk. hvor vanskelig kan det være? :wallbash:

Jeg har hørt at det er Microsoft som har patent på å ha custom soundtrack i spill på den enkle måten. Så derfor måtte Sony gjøre det mere tungvindt.

Endret av master_al
Lenke til kommentar
In-game xmb suger rått...synnes di har gjort en dårlig jobb der ja.

Kordan kunne den vært bedre da?

 

den kunne vore bedre viss den faktisk hadde støtta dei primære funksjonane for kommunikasjon..

 

som foreks ingame private chat, bruker det kvar gang eg spiller online på x360..

 

ingame musikk er ikkje såå farlig men når dei seier at funksjonen er komen så virker det i ingen spill så er det litt gi med den ene og ta med den andre..

 

att utviklere skal bestemme kva funksjonalitet som kvart ps3 spill skal ha er jalla jalla på høgt nivå...

Lenke til kommentar
en ting de kunne ha fiksa i xmb er et stad man kan si "slå av konsoll", sånn som på forrige versjon!!! irriterer meg rått, med mindre det er et sted jeg ikke har sett?

 

Tror du må holde ps-knappen inne lenge, sånn som man må når man er inne på vanlig xmb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...