Gå til innhold

tales of symphonia ratatosuku no kishi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Så bra, tales of symphonia er noe av det beste jeg har vært borti. Og jeg ser frem til denne også. Har ikke tenkt så mye over dette spillet siden det er lite fremskritt på Nord-Amerika (NA) og Europa fronten tydeligvis, men satser på at det vil komme etter hvert. Har lest det som står på wiki om det nå, og synes det lover bra.

 

Så at det var usikkert om stemmene på NA-versjonen ville være de samme, og det bekymrer meg litt. De stemmene var noe av det mest geniale/dårlige jeg har hørt og jeg håper de kommer tilbake.

 

Hvordan er kartet? Er det igjenkjennbart, eller mye nytt? Ta svaret gjerne i spoiler for de som ikke vil se det.

 

Angående emnetittelen, bytt den til noe annet slik at modsene ikke stenger den. tror ikke de liker kun titler på spill. "Spiller noen andre TOS2" eller noe funker sikkert bedre.

Endret av MoonTheLoon
Lenke til kommentar

vel, jeg bytter ikke tittel cuz jeg ikke kommer på noe...=\

 

svar på det med kartet

 

Den har alle stedene fra både tete-ar~a og silvarant (isstedet, ørket stedet, de samme øyene osv), men ser litt anderledes ut. mange av de gamle (tror alle) byene er med, ofte litt anderledes.

f.eks er ruinene av mana tower

men det er også noen nye byer, alle sammen passer inn på kartet og minner veldig om de gamle, så kartet virker nesten som en dx-utgave av det første.

 

in case u didnt know, så kan du ikke gå rundt i overworlden lengre, du peker på byen/dungenen du skal til, så går han dit automatisk=\

 

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...