Joe DiMaggio Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Når jeg spiller Warcraft 3 The Frozen Throne får jeg opp denne feilmeldingen (se vedleg). Jeg vet ikke hva som kan være galt?
master_al Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har selv fått den meldingen, men jeg aner ikke grunnen til det. Men er vel bare å søke litt på google etter problemet. Søkte selv fant ikke så mye om det, men står litt her: http://www.opentechsupport.net/forums/arch...ic/33801-1.html
FOXdie Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Mulig det er no RAM feil.. Så det du kan prøve er å evt sjekke om RAM brikkene sitter godt nok fast, bytte slots, ta ut en brikke (hvis du har 2 ++), men husk at du må ha i hvertfall 256 mb.. Eller så kan du sette lavere RAM latency i BIOS. Andre ting som kan hjelpe er å skifte navn på "Movies" folder i C:/Programfiles/Warcraft3 mappen til noe annet. Håper det løser seg
Joe DiMaggio Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Jeg hadde fire Apacer DDR400 1024 MB minnebrikker i datamaskinen. Jeg tok ut en av dem, så virket det. Jeg prøvde etterpå å bytte den med en av de andre, men da kom feilmeldingen tilbake. Helt klart minne feil. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå