espenae Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 hei. skla kjøpe en HP bærbar PC HPG7063EO. e denne grei for enkel spilling og lekser og dageligdakse ting?? og er hp et greit merke mangen jeg kjenner har det og er fornøyd. har du denne pc skriv om dine erfaringer:) takker for alle svar. (spesifikasjiner finner du her: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent
haraldka Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 PCen er sikkert heilt grei til ting som msn og nettsurfing. Men ikkje noko meir enn det.
espenae Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 PCen er sikkert heilt grei til ting som msn og nettsurfing. Men ikkje noko meir enn det. ok:) ka må eg få bedre på den då?? kan du si ka eg må se etter når eg ser på pc'er???
haraldka Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Det kjem heilt ann på. Vil du helst habærbar? Ein stasjonær er jo eit mykje bedre valg ytelsemessig. Også billigare enn bærbar. Men det kjem då heilt ann på kva du skal bruke PCen igjen. Men kva pris er det du tenker deg?
Dragavon Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 PCen er sikkert heilt grei til ting som msn og nettsurfing. Men ikkje noko meir enn det. ok:) ka må eg få bedre på den då?? kan du si ka eg må se etter når eg ser på pc'er??? PCen du linker til er dritbillig men du får noe billig drit Dersom du skal spille, så bør en PC ha eget skjermkort med eget minne på. Integrert grafikk, eller skjermkort som bruker systemminne til grafikkminne suger kølle. Eg synest også oppløsningen på den PCen du linker til er for dårlig. 1680X1050 bør være minimum. 1280X800 som den PCen har er ikkje godt nok lenger. Eg ville ikkje kjøpt en PC med mindre enn 4GB ram idag. Da må man huske på å ha 64-bits operativsystem.
espenae Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 PCen er sikkert heilt grei til ting som msn og nettsurfing. Men ikkje noko meir enn det. ok:) ka må eg få bedre på den då?? kan du si ka eg må se etter når eg ser på pc'er??? PCen du linker til er dritbillig men du får noe billig drit Dersom du skal spille, så bør en PC ha eget skjermkort med eget minne på. Integrert grafikk, eller skjermkort som bruker systemminne til grafikkminne suger kølle. Eg synest også oppløsningen på den PCen du linker til er for dårlig. 1680X1050 bør være minimum. 1280X800 som den PCen har er ikkje godt nok lenger. Eg ville ikkje kjøpt en PC med mindre enn 4GB ram idag. Da må man huske på å ha 64-bits operativsystem. eg hadde en packard bell med 1 gb ram den tok no noen spill men men. då er den grei til nettsurfing og msn og noen programmer då
Dragavon Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Ja, bortsett fra skjermoppløsningen som sagt. 1280X800 er veldig dårlig idag, og du vil måtte scrolle bare for å se noe annet enn den øverste reklamen på VG.no Nesten ihvertfall
broil Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 den er sikkert helt grei til dagligdagse ting, men jeg hadde selv en HP ZE200 (litt gammel nå hehe) den var ikke rask i det hele tatt, og den begynte å skru seg av av seg selv av en eller annen grunn. Men den HP'n du skal kjøpe deg er sikkert mye bedre og nyere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå