Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

rykninger i kroppen, normalt?


toazty

Anbefalte innlegg

har ofte rykninger i enkelte deler av kroppen som armer og ben, spesielt fingre og tær,

 

er dette normalt ?

 

om kveldene når jeg sitter i ro, så rykker det kanskje 6-7 ganger i enkelte fingre , eller ei nedre del av låret.. har ingen anelse på hva som fororsaker dette... men det er litt plagsomt.. noen som vet om det er normalt eller om det bør kontaktes lege.. ,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
muskelkrampe ja.. ok.. men siden 2 stk svarer meg midt på natta så regner jeg med at det er normalt..

 

trodde kanskje det bare var meg som var på et farlig sykdomstadiet... men er vel kanskje bare nomalt..

 

Hvis dette er mer kraftig i f.eks hele armen, ben og kanskje hele kroppen er det mulig det er Epilepsi. Epilepsi kan komme fra intetsteds helt plutselig...

Lenke til kommentar
Jeg får det hvertfall veldig ofte i det jeg holder på å sovne.

For meg rykker det ofte skikkelig til i hele kroppen akkurat i det jeg skal sovne. Ganske ekkelt de første gangene, men har vent meg til det :p

 

Gjør det ofte selv, gjerne i en kombinasjon av at jeg er i et slags nesten drømmeland, og da gjerne tryner i drømmen. I det jeg treffer bakken, rykker jeg til. Tror det er veldig vanlig.

 

Men sånn jeg forstod det, er det ikke det tråstarter mener, ettersom hans problemer ikke er i kombinasjon med søvn.

Endret av Nukem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...