Gå til innhold

Oppdretter/omplassering av chinchilla?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK...hvor da? det må heldst vere i bergen / hordaland... eller minimum 1,5 time fra bergens "store småbyer"... men kan jo og ta båt eller fly da=)

Skrevet

dyrebutikk? har absolutt ingen planer om å kjøpe dyr fra dyrebutikk..... vi heldst ha dyr som er vennlige og har blitt sosialisert av eier..... og ikke stuet inn i et lite skittent bur i hjørnet av en butikk

Skrevet

Ok, men jeg kan høre med broren min som sagt siden han ikke har så mye tid til den lenger... Den er veldig tam for å være en chinchilla =) Bor 40 minutt utenfor Bergen

Skrevet

Såvidt jeg forstod det på min bror nå så kan du få han gratis hvis du lover å være snill med dyret ;) Kan være at du må betale for buret da eller noe sånt men er neppe masse penger det er snakk om...

Skrevet

OK... men det er ikke sikkert at jeg skaffer meg chinchilla i det heletatt...stusser litt med dette at jeg skal kunne leke med den.... så da var det enten ilder eller rottweiler.... hund har vi allerede så det går vel i doss... chinchilaren har som jeg ahr hørt "flytende" ribbein så det ska liiiite til for at den skader seg.....ilder derimot er født tøffing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...