Merko Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Evt så kan du kjøpe Win XP Pro 64bit: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309922
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 XP har blitt kuttet ut av Microsoft nå, og driver støtten er blitt ganske bra for Vista nå, ivertfall for kjente merker. så det er jo fremtiden istede for og gå bakover i tid
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Evt så kan du kjøpe Win XP Pro 64bit: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309922 neida, må venne meg til disse nye operativsystemene vett du;) men takk alikevel:D
Merko Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 XP har blitt kuttet ut av Microsoft nå Nei? Tror du må gjøre den researchen din omigjen! men uansett, ser ut som trådstarter har fått den hjelpen han trenger. Nå kan vi vel leve videre. (XP>Vista)
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 XP blir ikke solgt lenger til vanlig, støtten vil vare til 2014 vis du vil betale for den. Men og kjøpe Operativ system som ikke vil bli solgt lenger er jo ganske dumt. Du kan downgrade fra vista det vet jeg, du kan også kjøpe XP så lenge det fins steder som selger det. Men det blir ikke sendt ut mer XP fra Microsoft
Merko Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Er jo flere butikker som har starta med og selge Win XP igjen fremfor Win Vista.
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) Det er fordi de har XP cd-er på lager, Men microsoft har kuttet ut XP så de hakke planer om og printe opp flere cd-er det var mitt poeng. jeg vet at du kan kjøpe det og at støtten vil vare lenger om du er villig til og betale for den. Men fremtiden er ikke XP, fremtiden for Microsoft er Vista for det er OS Microsoft vil gå for i fremtiden. Lykke til Otmin med den nye pc-en og jeg håper du blir fornøyd. Ha en fin dag Endret 7. juli 2008 av Slettet-wtZtqAvs
Merko Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Er vel Windows Vienna som er fremtiden, det kommer i 2009/20010. Men unasett du hadde ett knøttlite poeng. Ha en find dag du også.
zipp- Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Angående 32bit og 64bit. Du kan ha maks 4GB adresserbart område på XP/vista 32bit, hvor mye ram du kan bruke kommer an på andre ting som skjermkort, cache på harddisken, og andre ting som har eget minne. Hvis du har f. eks 512mb minne på skjermkortet, har du 3,5GB igjen til andre ting inkl. ram. Det som er vanlig å få på en vanlig 32bit pc er rundt 2,7-3,5GB ram.
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Det er fordi de har XP cd-er på lager, Men microsoft har kuttet ut XP så de hakke planer om og printe opp flere cd-er det var mitt poeng.jeg vet at du kan kjøpe det og at støtten vil vare lenger om du er villig til og betale for den. Men fremtiden er ikke XP, fremtiden for Microsoft er Vista for det er OS Microsoft vil gå for i fremtiden. Lykke til Otmin med den nye pc-en og jeg håper du blir fornøyd. Ha en fin dag takk for alt, og takke like måte;)
123321123321 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Jeg kjøpte en nesten lik PC for noen uker tilbake. Eneste forskjellene jeg ser i farten er at jeg valgte denne prosessoren, og denne skjermen. Er storfornøyd, og den kjører Age of Conan kjempebra. Høyeste grafikk og stabil FPS på rundt 60
Otmin Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 Jeg kjøpte en nesten lik PC for noen uker tilbake. Eneste forskjellene jeg ser i farten er at jeg valgte denne prosessoren, og denne skjermen. Er storfornøyd, og den kjører Age of Conan kjempebra. Høyeste grafikk og stabil FPS på rundt 60 De skal nok fungere ganske likt vil jeg tro :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå