Otmin Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Jeg satt meg ned her om dagen og lagte denne pcen på komplett: Komplett Din Side PC - Juli - Miljøgebyr 83.75 pr stk kommer i tillegg. Varenr.: 357894 Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, Counter Strike 1: Anthology, PC Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske World of Warcraft, MMORPG, PC Antec Nine Hundred sort miditower, Corsair Powersupply 550W Bulk, black, Asus P5N-D, nForce-750i SLI, Socket-775, Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Samsung SpinPoint T166 HD502IJ 16MB, XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3, Age of Conan: Hyborian Adventures, Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA Creative Inspire A200 MS COA Label Windows MS Win Vista Home Premium Norsk MS MANUALS Win Vista Home Premium MS ROYALTY Vista Home Premium Benq 22" LCD G2200W TCO03 Garanti 3 år - Sende inn Hvordan tror dere denne vil kjøre age of conan? (grafikk- og fpsmessig)
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Vil nok klare og dra Age of conon ganske bra XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3, er fortsatt en bra modell selvom det dukker opp noe ting hver måned. Det var et toppkort når det kom og er enda et bra valg for mange. Jeg så du har valgt vista Home premium og 4 gb. Du valgte 64 bit? bare spør for sikkerhets skyld så får du utnyttet all ram'en du har kjøpt.
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Vil nok klare og dra Age of conon ganske braXFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3, er fortsatt en bra modell selvom det dukker opp noe ting hver måned. Det var et toppkort når det kom og er enda et bra valg for mange. Jeg så du har valgt vista Home premium og 4 gb. Du valgte 64 bit? bare spør for sikkerhets skyld så får du utnyttet all ram'en du har kjøpt. vel, på komplett har du valget mellom 2gb ram og 4gb ram, og du kan ikke velge 64-bit :S men jeg lurte litt på om kanskje strømforsyningen var for dårlig?
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Vis strømforsyning har bra kvalitet og nok Amper så skal det gå bra med 550watt. Vis du ikke finner 64 bit der så ring dem og spør om de kan legge det inn der for deg noe de sikkert gjør uten problemer. 4 GB med ram er deilig og ha, ikke at du sikkert vil klare og utnyttet 4 GB men da har du så du vet at rammen ikke er problem i framtiden, bedre og sikre seg litt ekstra kraft. enn og måtte oppdatere pc-en hele tiden med nye deler.
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Vis strømforsyning har bra kvalitet og nok Amper så skal det gå bra med 550watt. Vis du ikke finner 64 bit der så ring dem og spør om de kan legge det inn der for deg noe de sikkert gjør uten problemer. 4 GB med ram er deilig og ha, ikke at du sikkert vil klare og utnyttet 4 GB men da har du så du vet at rammen ikke er problem i framtiden, bedre og sikre seg litt ekstra kraft. enn og måtte oppdatere pc-en hele tiden med nye deler. vil da tro at 3.5 gb ram er nok? og hvor mye ampere er "nok ampere" ?
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Problemet er at 32 bit OS ikke viser mer en 2,2-2.5 kanskje. og da har du en del ram som ikke blir brukt og det blir bare dumt. Hva som er nok Amper er et godt spørsmål. Jeg har en Mist 600watt med 20 Amper på hver 3 utgang er sånn modulær strømforsyning så jeg kan bestemme selv hvordan jeg vil belaste den. Så 20 og oppover ville jeg tro er mer enn nok:) så lenge strømforsynigen gir det den lover så skal 550 gå greit. Men mange strømforsyninger jeg har lest tester om oppgir feil info og ikke er bra nok. Men du kan jo alltids ta en tlf til komplett i morgen for sikkerhets skyld. Det er 2xpci Express på kortet ser jeg. har du planer om SLI så vil jeg anbefale deg en sterkere strøm forsyning over 750 for og være sikker. det kan hende det er for mye men SLI krever sitt.
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Problemet er at 32 bit OS ikke viser mer en 2,2-2.5 kanskje.og da har du en del ram som ikke blir brukt og det blir bare dumt. Hva som er nok Amper er et godt spørsmål. Jeg har en Mist 600watt med 20 Amper på hver 3 utgang er sånn modulær strømforsyning så jeg kan bestemme selv hvordan jeg vil belaste den. Så 20 og oppover ville jeg tro er mer enn nok:) så lenge strømforsynigen gir det den lover så skal 550 gå greit. Men mange strømforsyninger jeg har lest tester om oppgir feil info og ikke er bra nok. Men du kan jo alltids ta en tlf til komplett i morgen for sikkerhets skyld. Det er 2xpci Express på kortet ser jeg. har du planer om SLI så vil jeg anbefale deg en sterkere strøm forsyning over 750 for og være sikker. det kan hende det er for mye men SLI krever sitt. har hørt at 32-bit utnytter 3.5gb ram?
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hos meg så utnyttet xp kun 2.2-2,5 viste ivertfall kun det nå jeg gikk til system properties. Så da bestemte jeg meg etter en stund at jeg skulle kjøpe vista 64 bit og det gikk veldig greit. Overgangen gikk faktisk lettere enn jeg hadde forventet, siden 64 bit krever signerte drivere. Skal du ha SLI oppsett i fremtiden eller er det 100% utelukket?
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Hos meg så utnyttet xp kun 2.2-2,5 viste ivertfall kun det nå jeg gikk til system properties. Så da bestemte jeg meg etter en stund at jeg skulle kjøpe vista 64 bit og det gikk veldig greit. Overgangen gikk faktisk lettere enn jeg hadde forventet, siden 64 bit krever signerte drivere. Skal du ha SLI oppsett i fremtiden eller er det 100% utelukket? 100% utelukket, men det var vista 32-bit ikke xp : P når eg leser på forum og snakker med folk eg kjenner sier di og leser jeg at 32-bit utnytter 3.0-3.5gb ram.
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Da utnytter vel vista 32 bit mer enn xp 32 bit, og det er jo bra. Men som sakt med 64 bit får du færre kræsj siden du kun har signerte drivere, Du får utnyttet 4 gb med ram og om du senere ønsker mer ram så kan du ha så mye som du gidder og stappe i pc-en. Vis du ikke skal ha SLI er 550 med god Amper og stabil strøm nok.
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Da utnytter vel vista 32 bit mer enn xp 32 bit, og det er jo bra. Men som sakt med 64 bit får du færre kræsj siden du kun har signerte drivere, Du får utnyttet 4 gb med ram og om du senere ønsker mer ram så kan du ha så mye som du gidder og stappe i pc-en. Vis du ikke skal ha SLI er 550 med god Amper og stabil strøm nok. takk, takk:)
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Bare hyggelig håper du får glede av pc-en når du får den, har enda ikke selv prøvd age of conan men kanskje jeg må gjøre det en dag. Får se hva jeg gjør men høres jo ut som et veldig morsomt spill.
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Bare hyggelig håper du får glede av pc-en når du får den, har enda ikke selv prøvd age of conan men kanskje jeg må gjøre det en dag. Får se hva jeg gjør men høres jo ut som et veldig morsomt spill. Jepp, høres spennende ut:D
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Du går for 32 eller 64 bit? Er jo samme pris faktisk, bare så du vet det. og de gir deg 64 bit vis du spør er vel at de ikke gidder og føre opp alt du kan velge for da hadde jo sikkert listen blitt gigantisk og uleselig for folk.
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Du går for 32 eller 64 bit?Er jo samme pris faktisk, bare så du vet det. og de gir deg 64 bit vis du spør er vel at de ikke gidder og føre opp alt du kan velge for da hadde jo sikkert listen blitt gigantisk og uleselig for folk. vet liksom ikke helt forskjellen på 32-bit og 64-bit bortsett fra ram greiene:P kan du gi meg noen eksempel?
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Du har du kan bruke mer enn 4 GB Vista home premium 64 Gb støtter 16 GB med ram. Du har signerte drivere som gjør at du slipper dårlige drivere, så får mye færre kræsj på grunn av dårlige drivere, færre Blue Screen Of Death, Du kan få utnyttet cpu-en din også siden den støtter 64 bit prosses jobber. Jeg har enda ikke opplevd at pc-en kræsjer, noe som skjedde i Windows XP som selvsagt er veldig irriterende.
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Du har du kan bruke mer enn 4 GB Vista home premium 64 Gb støtter 16 GB med ram.Du har signerte drivere som gjør at du slipper dårlige drivere, så får mye færre kræsj på grunn av dårlige drivere, færre Blue Screen Of Death, Du kan få utnyttet cpu-en din også siden den støtter 64 bit prosses jobber. Jeg har enda ikke opplevd at pc-en kræsjer, noe som skjedde i Windows XP som selvsagt er veldig irriterende. kan du gi meg link til denne 64-biten?
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) til hvor du kan bestille 64 bit tenkte du på? Linken er til komplett siden du bestiller pc-en derfra vista home premium 64 bit Du får det for 800 hos netshop.no, mpx.no, og ps.no Endret 7. juli 2008 av Slettet-wtZtqAvs
Merko Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Trådstarter: Du burde ikke kjøpe Counter-Strike. Opprett heller en steam konto, så kjøp via Steam sine sider (med kreditt kort) det tar 2 sekunder, og det koster 50kr. Du sparer på det
Otmin Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Trådstarter: Du burde ikke kjøpe Counter-Strike. Opprett heller en steam konto, så kjøp via Steam sine sider (med kreditt kort) det tar 2 sekunder, og det koster 50kr. Du sparer på det Det er medfølgende enten eg vil det eller ikke : P til hvor du kan bestille 64 bit tenkte du på? Linken er til komplett siden du bestiller pc-en derfra vista home premium 64 bit Du får det for 800 hos netshop.no, mpx.no, og ps.no ok, takktakk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå