L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor har jeg på følelsen at dette bare er en som lager en jalla tråd for å øke antall poster? Av samme grunn som jeg har på følelsen at det er nå uttrykket IBTL virkelig kommer til sin rett.
galskapen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor har jeg på følelsen at dette bare er en som lager en jalla tråd for å øke antall poster? Hva mener du? Jeg tror ikke han tuller.
Carlgutt Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Lurer på om vi klarer 3 sider før tråden blir stengt...
Noreng Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Har du downs? nei, men lillebroren min har
SnusHanen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor har jeg på følelsen at dette bare er en som lager en jalla tråd for å øke antall poster? Hva mener du? Jeg tror ikke han tuller. Jeg håper for han sin del at han faktisk tuller..
Noreng Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor har jeg på følelsen at dette bare er en som lager en jalla tråd for å øke antall poster? Hva mener du? Jeg tror ikke han tuller. Jeg håper for han sin del at han faktisk tuller.. hvorfor det? btw, hvorfor har ingen hjulpet meg enda? jeg vil game AoC på high!
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 hvorfor det? btw, hvorfor har ingen hjulpet meg enda? jeg vil game AoC på high!Så kom med ordentlige specs. Tviler uansett på at du klarer det med en laptop.
haffi Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor har jeg på følelsen at dette bare er en som lager en jalla tråd for å øke antall poster? Hva mener du? Jeg tror ikke han tuller. Jeg håper for han sin del at han faktisk tuller.. hvorfor det? btw, hvorfor har ingen hjulpet meg enda? jeg vil game AoC på high! Prøv å trykk på ctrl-alt-del da funker det!
galskapen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor har jeg på følelsen at dette bare er en som lager en jalla tråd for å øke antall poster? Hva mener du? Jeg tror ikke han tuller. Jeg håper for han sin del at han faktisk tuller.. hvorfor det? btw, hvorfor har ingen hjulpet meg enda? jeg vil game AoC på high! Det er en sånn rød turbobryter på baksiden av strømforsyninga. Prøv å skru den på.
SnusHanen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 jeg håper det for du kommer med så jævlig mye latterlig, men Kjøp deg mer ram eller hvorfor ikke bare en ny pc. For det lukter ikke akkurat monster pc gitt
Noreng Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 L4rs, jeg kan ikke alle speccsene. Jeg kjøpte PCen fra en gammel gris på Finn.no for to år siden. Jeg er skeptisk til hva speccsene er, veit bare at den kjørte Crysis på superhigh, og CoD4 på Superhigh. Jeg vil spille superhigh på Age of Conan også! btw, jeg bare tulla. jeg har blå neon! Kjør pcen din gjennom denne testen. jeg fikk ikke godkjent StarCraft. Har det noe å si?
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 L4rs, jeg kan ikke alle speccsene. Jeg kjøpte PCen fra en gammel gris på Finn.no for to år siden. Jeg er skeptisk til hva speccsene er, veit bare at den kjørte Crysis på superhigh, og CoD4 på Superhigh. Jeg vil spille superhigh på Age of Conan også! btw, jeg bare tulla. jeg har blå neon! Nei det gjør den ikke. Slutt å lyve. Ingen to år gammel pc klarer det. Lurer du på specsa dine så laster du ned et program som heter SIW. Det forteller deg det meste.
SnusHanen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 runder vi 3 sider med jalla prat her da fra supertroller Noreng?
Carlgutt Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 L4rs, jeg kan ikke alle speccsene. Jeg kjøpte PCen fra en gammel gris på Finn.no for to år siden. Jeg er skeptisk til hva speccsene er, veit bare at den kjørte Crysis på superhigh, og CoD4 på Superhigh. Jeg vil spille superhigh på Age of Conan også! btw, jeg bare tulla. jeg har blå neon! Kjør pcen din gjennom denne testen. jeg fikk ikke godkjent StarCraft. Har det noe å si? Sikkert ikke.
Anbefalte innlegg