Gå til innhold

Kulturo: Batman dumper Robin


Anbefalte innlegg

Når det kommer til Robin eller ingen Robin, så bør han med og jeg blir smått overrasket over fans som mener annet. For det er stort sett de samme som skryter over at Batman Begins er tro mot kildematerialet.

 

Jeg synes Robin, av det jeg har lest i Batman-tegneseriene, er en særdeles lite interessant karakter. Dessuten har jeg faktisk problemer å se han bli implenetert på en tilfredstillende måte i Nolan-universet. Men Nolan er en fyr som har langt mer peiling enn meg, så det er fullt mulig han kunne klart.

 

Jeg synes likevel det er rart med utalelsen hans om The Penguin. Etter min mening må han være en av de lettere skurkene å skrive inn i det mørke, semi-realistiske stilen man pusher på nå.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Batman-universet var Robins historie med på å isolere han. Et bra aspekt å ta med syntes nå jeg. Det er greit å supplere med å gi Batman litt mer hjelp, bare for å rive det fra han på en makaber måte.

 

Ikke det at jeg ønsker så mye smerte til mørkets ridder, men jeg er fast bestemt at Robin, i en eller annen inkarnasjon, kan være godt for Nolans Batman.

 

Når det gjelder Bale så spiller han i Terminator 4, som har en twist som ødelegger hele serien slik den leses i hvert fall. Rett og slett skammelig "twist". Uten at jeg skal si mer. Men fyren bør trå litt varsomt når det er snakk om å ødelegge ting. Han burde nektet å spille i den filmen, om de ryktene om historien stemmer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...