Gå til innhold

Guide: Hvilket speilreflekskamera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste jeg reagerer på er at D300 regnes som like værtettet som E-3 og K20D. D300 er jo til en viss grad værtettet, men tar jeg helt feil om jeg påstår at både E-3 og K20D er i en litt annen klasse enn D300 på dette feltet?

Det er vel heller sånn at E3 er i en annen klasse enn K20D og D300, som etter hva jeg har forstått er ganske like.

Lenke til kommentar
Denne funka ikke skikkelig. Den fant ikke k20d i det hele tatt uansett hva jeg tok. Ingen av kamereaene den foreslår koster over 5 tusen, så prisslideren er nok fucka.

 

Hva satte du brukernivå til da?

Det straffer seg å være selvkritisk/ærlig i forhold til sitt nivå. Da får du ikke lov å kjøpe noe annet enn entrylevel. Det er glimrende. De burde ha en pc med dette programmet i enhver butikk. Så må man justere sliderene mens man er koblet opp mot en løgndetektor. Først da får man velge kamera ut fra hvilke maskinen sier er aktuelle for deg. Da blir det slutt på nybegynnere med D300...

Lenke til kommentar
Denne funka ikke skikkelig. Den fant ikke k20d i det hele tatt uansett hva jeg tok. Ingen av kamereaene den foreslår koster over 5 tusen, så prisslideren er nok fucka.

 

Hva satte du brukernivå til da?

Det straffer seg å være selvkritisk/ærlig i forhold til sitt nivå. Da får du ikke lov å kjøpe noe annet enn entrylevel. Det er glimrende. De burde ha en pc med dette programmet i enhver butikk. Så må man justere sliderene mens man er koblet opp mot en løgndetektor. Først da får man velge kamera ut fra hvilke maskinen sier er aktuelle for deg. Da blir det slutt på nybegynnere med D300...

 

Øh...

 

Som jeg skrev i artikkelen vil innstillingen på brukernivå også søke på "nabokategoriene", slik at man får hits fra tre av de seks kategoriene, med mindre man søker på kategorier som bare har en "nabo".

Lenke til kommentar
Denne funka ikke skikkelig. Den fant ikke k20d i det hele tatt uansett hva jeg tok. Ingen av kamereaene den foreslår koster over 5 tusen, så prisslideren er nok fucka.

 

Hva satte du brukernivå til da?

Ah, det var årsaken ja.

 

Grunnen til at jeg ikke la merke til det, var nok pga malplasseringen av slideren. Fordi alle andre slidere på samme sted hadde "Ikke viktig" som laveste nivå, regnet nok underbevisstheten min med at det var det på Brukernivå-slideren også.

 

Etter min mening burde brukernivå stå under pris-slideren. Da hadde jeg lagt merke til den.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...