Gå til innhold

Alle butikker utsolgt for PS3? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

fordi sony bryr seg ett kvekk om Europa.

Skrevet (endret)

Rett og slett fordi SCEE ikke fulgte med i timen og dermed ikke fikk med seg at store titler som GTA IV og MGS4 kom til å øke salget av PS3 enormt. De hadde sikkert regnet med at PS3 kom til å selge like dårlig/bra som ellers og derfor ville deres vanlige produksjonsnivå holde.

En kamerat av meg har ventet siden 5. mai på sin PS3-bestilling, han venter fortsatt og hverken SCEE, leverandør eller butikk vet når han kan forvente å få den :>

Endret av djchange
Skrevet

Bah.. Jeg skal kjøpe PS3 pga. GTA4, og GTA4 har jeg allerede bestilt :p

Kommer vel ikke flere PS3 før august/september da?

Hva faen skal jeg finne på da...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Xbox 360? man kan spille GTAIV på den også, sammen med mange gode spill.

idag burde man egentlig ha begge konsollene, dessuten får du en 360 til en brøkdel av PS3 sin pris.. og du får den nå!! YEY.

Skrevet (endret)

Kan hende det kommer en ny model elns? (Ikke basert på noe fakta eller rykter, bare min egen mening)

Da jeg selv fikk sikret meg en ps3 når komplett fikk inn 3 stykker for 1 mnd siden, følte meg veldig heldig der og da :D

Og vis GTA IV er viktig får deg og ikke noe annet ps3 spill så kjøp deg en xbox360. Gta IV er faktisk bedre på den.

Endret av PoG
Skrevet
Kan hende det kommer en ny model elns? (Ikke basert på noe fakta eller rykter, bare min egen mening)

Var inne på tanken jeg og. Men nei, jeg kommer ikke til å kjøpe Xbox, no matter what:p

Er ikke kun GTA4 som er viktig for meg da:p MGS4 og f.eks.

Skrevet
Når de ikke klarer å ha minst en versjon i Europa som støtter PS2-spill skal de bare være utsolgt i flere år for min del. Latterlig opplegg fra Sony.

Speler folk gamle steinalder spel enda altså?

Skrevet

Har forstått det sånn at noen gamle spill vil virke på gjeldende vesjon av PS3.

Stemmer dette?

Og i tilfelle, noen som vet om Singstar / Dance Stage vil virke?

Skrevet
Alle butikkene jeg har sjekket er utsolgt for PS3, til og med nettbutikkene.

Du kan jo kjøpe fra USA. men da kan du bare bruke blu-ray's og dvd'er fra USA, og du mister 5 års reklamasjonsrett som vi har i norge. I USA koster PS3 40gb. 2725kr inkludert frakt.

Når de ikke klarer å ha minst en versjon i Europa som støtter PS2-spill skal de bare være utsolgt i flere år for min del.

MPX.no hadde rundt ti PS3 60gb for noen dager siden. De hadde to i går, men nå er det ingen igjen. Hvis du hadde bestilt i går kunne du ha spilt PS2 spill på PS3'en din.

Har forstått det sånn at noen gamle spill vil virke på gjeldende vesjon av PS3.

Stemmer dette?

Og i tilfelle, noen som vet om Singstar / Dance Stage vil virke?

PS3 40gb (som selges nå) kan ikke spille PS2 spill. Det var bare 60gb som kunne det.

Skrevet

Da jeg selv fikk sikret meg en ps3 når komplett fikk inn 3 stykker for 1 mnd siden, følte meg veldig heldig der og da :D

Og vis GTA IV er viktig får deg og ikke noe annet ps3 spill så kjøp deg en xbox360. Gta IV er faktisk bedre på den.

Jaha?? Kompis har GTA IV på Xbox, jeg på PS3. Å kan ikke akkurat si at det er noen bedre opplevelse på Xbox. grafikken er mer skarp på PS3'n.

Jeg kjøpte min PS3 på Elkjøp, ser også at gamezone.no har inne ps3 :)

Skrevet

vil ikke anbefale ps3 kun for å spille GTA4. Jeg ble skikkelig skuffet av det spillet. MGS4 derimot, det er noe av det beste jeg har spilt =)

Anbefaler alle å bestille en 250GB+ ekstra harddisk når de først bestiller en PS3. 40GB forsvinner veldig fort, ihvertfall hvis man legger inn Linux YellowDog på den også. Laster man ned spill og demoer fra PSN i tillegg, blir det fort veldig liten plass. (tror GranTurismo spiser rundt 6gb alene...)

Skrevet (endret)
Jaha?? Kompis har GTA IV på Xbox, jeg på PS3. Å kan ikke akkurat si at det er noen bedre opplevelse på Xbox. grafikken er mer skarp på PS3'n.

PS3 versjonen er mer "blurry" mens xbox'en er mer skarp.

Se f.eks når du kjører ned gata ett sted og du ser at på xboxen er det skarpere og du kan se ting litt mer tydligere enn på ps3'en. Slik opplevde ihvertfall jeg det.

Endret av PoG
Skrevet

PS3 versjonen er mer "blurry" mens xbox'en er mer skarp.

Se f.eks når du kjører ned gata ett sted og du ser at på xboxen er det skarpere og du kan se ting litt mer tydligere enn på ps3'en. Slik opplevde ihvertfall jeg det.

Det synes jeg å, GTA4 ser utentvil bedre ut på 360 og det er alle tester jeg har lest enig i også.

Synes også det lagger mer på PS3.

Får ikke samme flyt på verken 360 eller PS3 som man får med en skikkelig PC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...