pierce007 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Får følgende melding: Raid monitor stopped working hver gang maskinen startes på nytt Hva kan dette skyldes?
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Når får du den meldingen? I oppstart eller avslutt av OS? Hvilket OS? Hvilken Hardware har du? Hvilket Raid Monitor program bruker du? Disse opplysningene er essensielle før man i det hele tatt kan begynner å gi deg noen fornuftige svar. Så her får du et ufornuftig svar... Vel alle programmer slutter å virke når maskinen restartes...
pierce007 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Når får du den meldingen? I oppstart eller avslutt av OS?Hvilket OS? Hvilken Hardware har du? Hvilket Raid Monitor program bruker du? Disse opplysningene er essensielle før man i det hele tatt kan begynner å gi deg noen fornuftige svar. Så her får du et ufornuftig svar... Vel alle programmer slutter å virke når maskinen restartes... Når maskinen startes på nytt skrev jeg....Kommer en melding når maskinen starter og laster inn drivere etc - når maskinen viser oppstartsbildet. Bruker Vista Home Prem. Hardware - bruker vel ikke noe mer enn det som er "vanlig", mus, PCMCIA og det som ellers er "fast" i maskinen. Raid Monitorr? Finner jeg ut av hvor?
PerB Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Når maskinen startes på nytt skrev jeg....Kommer en melding når maskinen starter og laster inn drivere etc - når maskinen viser oppstartsbildet. Nå skrev du ikke dette. Se første innlegg i tråden! Hardware - bruker vel ikke noe mer enn det som er "vanlig", mus, PCMCIA og det som ellers er "fast" i maskinen. Hardware er forskjellig fra maskin til maskin. Du har ikke svart på spørsmålet til de som forsøker å hjelpe deg. Særlig hovedkort kan være viktig (produsent og modell) Raid Monitorr? Finner jeg ut av hvor? Kanskje i oppgavebehandlling? Forøvrigt. Benytter du hardware RAID eller software RAID. Hvilket RAID-nivå? Hvor mange disker har du i RAID? Er OS-disken i RAID?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå